וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האם יוטיוב יוצאת למלחמה בחוסמי הפרסומות?

עודכן לאחרונה: 16.5.2023 / 13:24

לאור ירידה ברווחים של אתר הווידאו הפופולרי בעולם, משתמשים מדווחים כי הם נתקלים במודעה שמבקשת מהם לבטל את חוסם הפרסומות או לרכוש מנוי פרימיום. דובר מטעם יוטיוב אישר שמדובר בניסוי

יוטיוב. ShutterStock
יוטיוב/ShutterStock

מישהו ביוטיוב כנראה התעצבן על חוסמי פרסומות. לפי דיווח של Bleeping Computer, משתמשים מסויימים קיבלו "אולטימטום" מאתר הווידאו הפופולרי: כבו את חוסם הפרסומות או שלא תוכלו לצפות בסרטונים. ככל הנראה, זהו ניסוי גלובלי למדיניות אפשרית שתבוא בעתיד. על פי דיווחים, יוטיוב לאחרונה חווה ירידה בהכנסות מפרסום זה הרבעון השלישי ברציפות.

ההודעה ביוטיוב דומה לזו שעושים בה שימוש אתרים קטנים יותר שחיים גם הם מפרסומות: "נראה שאתה עושה שימוש בחוסם פרסומות", כך דיווח משתמש באתר הפורומים רדאיט. ההודעה הזכירה למשתמש כי הפרסומות הן מה שמאפשר ליוטיוב להיות אתר תוכן חינמי, והציעה לו במקביל לרכוש מנוי פרימיום, המאפשר צפיה ללא פרסומות.

בפני המשתמשים שהוכנסו לניסוי עומדת הבחירה או לכבות את חוסם הפרסומות שלהם, או להירשם לשירות הפרימיום שעלותו כ-12 דולרים בחודש, ומאפשר צפיה בסרטונים ללא פרסומות, מאפשר להמשיך לנגן סרטונים גם ביציאה מהאפליקציה (לחובבי האזנה למוזיקה או תכנים אחרים) ועוד.

דובר מטעם יוטיוב אישר ל-Bleeping Computer את הדברים: "אנחנו מריצים כרגע ניסוי גלובלי קטן שמעודד צופים עם חוסם פרסומות מופעל לאפשר פרסומות ביוטיוב או לנסות את יוטיוב פרימיום", אמר. "זיהוי חוסמי פרסומות אינו דבר חדש, ומוציאים לאור אחרים מבקשים בקביעות מצופים לכבות את חוסמי הפרסומות שלהם".

  • עוד באותו נושא:
  • יוטיוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully