וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מי היה מאמין: סמסונג תרכוש מסכי OLED מ-LG

עודכן לאחרונה: 18.5.2023 / 20:05

כשזה מגיע לרכיבים, שתי הענקיות הקוריאניות כנראה שמות את התחרות בצד: על פי דיווח, LG תמכור לסמסונג מיליוני מסכי OLED עבור הטלוויזיות שלה לשוק העילי

LG. רויטרס
LG Display/רויטרס

בשוק הטלוויזיות שתי הענקיות הקוריאניות LG וסמסונג מתחרות זו בזו, ונאבקות מרה על נתח שוק, במיוחד בשווקים כמו ישראל שבו התחרות בין שתיהן צמודה. אבל מסתבר שבכל מה שנוגע לרכיבים, אין להן בעיה לעשות עסקים: לפי דיווח של סוכנות הידיעות רויטרס, סמסונג חתמה עסקה לרכוש מ-LG מסכי OLED לבן (WOLED) המיועדים לשוק העילי, ואילו LG תתחיל לספק פאנלים למתחרה מהבית כבר ברבעון הנוכחי.

על פי הדיווח, LG תמכור לסמסונג שני מיליון פאנלים בשנה הבאה, ואז שלושה מיליון וחמישה מיליון פאנלים למסכי טלוויזיה בשנים 2025 ו-2026 בהתאמה. לפי הדיווח, LG תייצר עבור סמסונג פאנלים בגדלים של 77 ו-83 אינץ'. סמסונג עד לאחרונה החזיקה בדעה כי מסכי OLED מתאימים יותר לסמארטפונים מאשר למסכים גדולים כמו טלוויזיות, בשל עלותם היקרה (פי חמישה יותר ממסכי LED רגילים). כעת סמסונג תשתמש בפאנלים שתרכוש מיריבתה כדי לבסס את המכירות שלה בשוק ה-OLED.

סמסונג. ShutterStock
על פי הדיווח, LG תמכור לסמסונג שני מיליון פאנלים בשנה הבאה/ShutterStock

בכל מה שקשור לנתח שוק, על פי נתונים של חברת Omdia, לסמסונג יש נתח שוק צנוע בתחום ה-OLED של 6.1 אחוזים, ואילו חטיבת האלקטרוניקה של LG שולטת בו ביד רמה עם 54.6 אחוזים. בתווך נמצאת סוני עם 26.1 אחוזים. סמסונג, מן הסתם תנסה לגבור על סוני בשוק הזה, או להתחרות טוב יותר עם יצרניות סיניות המציעות גם הן מסכי OLED.

  • עוד באותו נושא:
  • lg
  • סמסונג

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully