וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרטנר משיקה את Premium Care - שירות תיקונים ייעודי חדש

עודכן לאחרונה: 18.5.2023 / 10:50

קבוצת התקשורת משיקה שירות תיקונים לאייפון ולגלקסי - כולל תיקון שבר מסך מקורי פעמיים בשנה. עלות השירות 39.9 שקלים בחודש, עם הטבה של 50% הנחה לחודשיים הראשונים וללא התחייבות

פרטנר. ינון בן שושן, וואלה! טכנולוגיה
פרטנר/וואלה! טכנולוגיה, ינון בן שושן

קבוצת התקשורת פרטנר משיקה היום (חמישי) את Premium Care, שירות תיקונים ייעודי לבעלי מכשירי הדגל האחרונים של אפל וסמסונג. שירות התיקונים, המיועד ללקוחות כלל החברות, כולל מספר הטבות משמעותיות במטרה לספק ערך אמיתי ללקוחות. "אנחנו משיקים את השירות מתוך תפיסה שיש לספק מענה כולל ומקיף לכלל שירותי ומוצרי התקשורת של הלקוח ובכך להעמיק את הקשר עם הלקוחות ולספק להם ביטחון שירותי", מסרו בחברה.

שירות התיקונים למכשירי האייפון והגלקסי כולל: תיקון נזק; תיקון שבר מסך מקורי פעמיים בשנה; הטבת שליחות של איסוף והחזרה מבית הלקוח; תמיכה במוקד וואטסאפ; ותיקון אקספרס ברשת החנויות של פרטנר בפריסה ארצית.

לדברי החברה, שירות Premium Care ניתן במעבדות של פרטנר, בידי טכנאים שעברו הסמכה של אפל וסמסונג והוא כולל אחריות על התיקון ל-3 חודשים ממועד התיקון, כמו גם קבלת מכשיר חלופי. עלות השירות 39.9 שקלים בחודש, עם הטבה של 50% הנחה לחודשיים הראשונים וללא התחייבות.

במקביל, החל משבוע הבא תחל פרטנר להציע ללקוחות כל החברות, בדיקת מכשיר ללא תשלום במעבדות החברה. בסיום הבדיקה שאורכת מספר דקות, יקבל הלקוח דו"ח רשמי אודות תקינות המכשיר.

  • עוד באותו נושא:
  • פרטנר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully