וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גוגל תחל למחוק חשבונות שאינם פעילים במשך שנתיים

עודכן לאחרונה: 20.5.2023 / 0:07

אם פתחתם פעם חשבון גוגל כלשהו והוא שוכב ללא שימוש כלל, כדאי שמדי פעם תיכנסו אליו. במסגרת מדיניות חדשה, גוגל תתחיל למחוק חשבונות שבהם לא נרשמה כל פעילות במשך שנתיים

ג'ימייל. ShutterStock
ג'ימייל/ShutterStock

גוגל הודיעה על עדכון מדיניות לשירותים שלה, במסגרתו היא תתחיל למחוק לחלוטין חשבונות שאינם פעילים. המדיניות הקודמת של גוגל אמרה שהיא פשוט עשויה למחוק מידע מהתיבה הלא פעילה, הודעה שבאה במקביל לסיום נפח האחסון הבלתי מוגבל בשירות גוגל תמונות. כעת אם לא השתמשתם בחשבון שלכם לפחות פעם בשנתיים, היא עשויה להימחק כליל.

פעולות שנחשבות מבחינת גוגל שימוש בחשבון הן שליחה או קריאה של דואל, שימוש בגוגל דרייב, צפיה בסרטון יוטיוב, הורדת אפליקציה בגוגל פליי, שימוש רשום במנוע החיפוש, או כניסה או רישום באמצעות החשבון לשירות צד שלישי כלשהו. מנגד, פעולות אקזוטיות יותר כמו למשל רישום אימייל וירטואלי, או קידום מיילים לתיבה אחרת לא ייחשבו כפעילות בחשבון, ולא ימנעו את המחיקה.

החשבונות הראשונים שיובלו לבית המטבחיים יהיו חשבונות שנרשמו, ומעולם לא נעשה בהם כל שימוש נוסף אחר. לפני המחיקה תשלחו גוגל מספר התראות אי שימוש - אליהם ולכל כתובת דואר שחזור אחרת שנרשמה בהם. במידה ולא תינקט פעולה, החשבונות יימחקו.

אז אם יש לכם איזה חשבון גוגל ישן שמזמן לא נגעתם בו, אבל עדיין יש לו חשיבות עבורכם, זה הזמן לתת לו קצת תשומת לב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully