וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דוטז -ננו רוכשת טכנולוגיה חדשנית ללכידת פחמן דו-חמצני

חברת "דוטז-ננו" חתמה הסכם עם חברת H2Blue Tech Limited לרכישת הטכנולוגיה תמורת 2.4 מיליון דולר והקצאת מניות בדוטז, בכפוף לעמידה באבני דרך: "אחד התחומים הצומחים בתעשיית הקליימטק"

שרון מלכה. יחצ,
מנכ"ל דוטז-ננו שרון מלכה/יחצ

חברת הננוטכנולוגיה דוטז -ננו, הנסחרת בבורסה האוסטרלית (ASX:DTZ), מרחיבה את פעילותה האסטרטגית ורוכשת טכנולוגיה מתקדמת ללכידת פחמן דו- חמצני. הטכנולוגיה עושה שימוש בפסולת פלסטיק כדי לייצר פילטר מוצק. מטרת הפילטר היא ללכוד את הפחמן הדו חמצני שנפלט מארובותיהם של מיתקנים תעשייתיים ולמנוע ממנו להגיע לאטמוספירה.

לטכנולוגיה יתרונות מובהקים מול טכנולוגיות מתחרות שרובן מבוססות על לכידה כימית, ומאפשרת חיסכון בעלויות תפעוליות, עם יתרונות סביבתיים וסלקטיביות גבוהה בלכידה של CO2. לטכנולוגיה סינרגיה גבוהה עם פעילות החברה בתחום אמצעי הנגד לזיופים, בהן החברה פועלת בתעשיות הנפט, הגז והכימיקלים ותאפשר לחברה להרחיב את סל הפתרונות שתוכל להציע ללקוחותיה מתעשיות אלה.

חברת דוטז-ננו חתמה על הסכם לרכישת הטכנולוגיה מחברת H2 Blue Tech Limited תמורת 2.4 מיליון דולר ו-40 מיליון מניות של דוטז ו-33 מיליון אופציות של דוטז, שישולמו בכפוף לעמידה באבני דרך. שרון מלכה, מנכ"ל דוטז -ננו: "תחום לכידת הפחמן הדו-חמצני הוא אחד התחומים הצומחים בתעשיית הקליימטק, והוא מהווה נדבך מרכזי בתוכניות העבודה של חברות וממשלות בבואן להפחית את הזיהומים התעשייתיים ולהשיג את יעדי האקלים שלהן. התחום מהווה מקור משיכה להשקעות רבות, פרטיות וממשלתיות והוא צפוי לגדול לכ 600 מיליארד דולר עד 2050. הניסיון המוצלח של החברה בפיתוח, הרחבת כושר ייצור ומסחור של טכנולוגיות חדשניות מבטיח שיש לחברה את היכולת למנף את הרכישה ולהשיא ערך למשקיעיה. הטכנולוגיה החדשה תרחיב את הפורטפוליו הטכנולוגי שלנו ותחזק את מעמדנו בשוק".

בין המשקיעים הגדולים בחברת "דוטז ננו" נמנית קרן הון הסיכון הישראלית SIBF.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully