וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סלקום משיקה את SCREENZ - אפליקציית הרצאות, סדנאות וקורסים אונליין

עודכן לאחרונה: 22.5.2023 / 12:12

קבוצת התקשורת הישראלית חתמה על סכם שיתוף פעולה עם חברת סקרינז קרוס מדיה בע"מ, במסגרתו תספק ללקוחות מנוי מוזל לשירות הכולל למעלה מ-5,000 שעות תוכן לצפייה ישירה

סלקום השיקה הבוקר (שני) את SCREENZ - אפליקציית קורסים וההרצאות להתפתחות אישית ומקצועית, עם מעל ל-5,000 שעות תוכן וידאו מגוון ומקורי, מאת כ-400 מרצים ויוצרים המובילים ביותר בתחומם, מיורם יובל, חיים שפירא וניסים אמון, ועד אבי נשר וחן אמסלם. התכנים זמינים לצפייה על גבי מסך הטלוויזיה, בטלפון הנייד, במחשב או בטאבלט. שיתוף הפעולה של סלקום עם SCREENZ יציע לקוחות סלקום, הן באפליקציית סלקום TV והן למנויי הנייד והאינטרנט, חודש התנסות חינם.

לאחר מכן, השירות יוצע במחיר מיוחד של 34.90 שקלים לחודש בלבד (במקום 99 שקלים למצטרפים עצמאית למנוי חודשי מתחדש של SCREENZ) לעד 5 משתמשים. בין היתר אפשר למצוא בפלטפורמה מגוון ענק של קורסים, הרצאות וכיתות אמן בקטגוריות כדוגמת פסיכולוגיה ונפש, עסקים וקריירה, יחסים, בריאות ולייף סטייל, הורות, מיניות, פסיכדליה, מדע וטכנולוגיה, פילוסופיה, כתיבה, השראה, קולנוע, פוליטיקה ועוד.

"סקרינז SCREENZ, האפליקציה שמעניקה ידע, העשרה והשראה, מציעה תוכן וידיאו איכותי באמצעות קורסים והרצאות מאת היוצרים והמומחים מהשורה הראשונה, שמביאים את המידע העדכני, המהימן, החדשני, העכשווי והמעשי ביותר", נכתב בהודעה מטעם החברה. "אלו מאפשרים לצופים להעמיק, להתפתח אישית ומקצועית ולהצליח באמצעות כלים ממוקדים וממשיים. התכנים מתעדכנים ומתחדשים כל העת ולצופים תתאפשר גישה חופשית ומלאה לכל שפע הידע שמוצע באפליקציות הטלוויזיה, המובייל ובאתר, לרבות גישה לאירועי לייב ייחודיים ובלעדיים".

דפנה אגסי, סמנכ"לית שיווק סלקום: "השקת SCREENZ בסלקום היא צעד נוסף בהרחבת עולם התכנים בסלקום TV, אשר מצטרף לעושר הקיים עם התכנים של HBO, עולם שלם של תכני ילדים, עשרות אלפי שעות VOD של סדרות וסרטים מהאולפנים המובילים בעולם, כאשר הבחירה נמצאת בלחיצת כפתור. אנו בסלקום עושים הכל כדי להעניק לצופים שלנו חווית צפייה אינטראקטיבית וחדשנית, באיכות צפייה מעולה, בטלוויזיה או במכשיר הסמארטפון, מתי, איפה וכמה שרוצים".

אלי אוזן, מנכ"ל ומייסד סקרינז: "SCREENZ הוקמה במטרה לחבר בין ידע ייחודי לקהל גדול, בין המרצים והיוצרים הטובים ביותר ובין אנשים שבוחרים ללמוד ולהתפתח על מנת לשפר את חייהם, האישים והמקצועיים. בעידן בו יש שפע תוכן ומעט ערך, אנחנו נרגשים מבחירתה של סלקום לשתף פעולה ולאפשר לקהל גדול ללמוד ולהתפתח באמצעות הרצאות, קורסים וכיתות אמן ישירות מהמסך בסלון".

  • עוד באותו נושא:
  • סלקום

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully