וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הצצה ראשונה: כך נראית המתחרה של אינסטגרם לטוויטר

עודכן לאחרונה: 22.5.2023 / 13:10

על רקע הכאוס בטוויטר, ענקית המדיה החברתית צפויה להשיק בקיץ הקרוב את המתחרה שלה - שתהיה מבוססת על אינסטגרם. הנה הצצה ראשונה ומה שידוע כרגע

הרשת החברתית של מטא לפוסטים מבוססי טקסט. Lia Haberman,
הרשת החברתית של מטא לפוסטים מבוססי טקסט/Lia Haberman

הנה זה בא: מטא (פייסבוק) ממשיכה בפיתוח רשת חברתית מבוססת טקסט שתתחרה בטוויטר. כעת, מפרסום של ליה הברמן מהניוזלטר ICYMI, אנחנו מקבלים הצצה ראשונה לפלטפורמה. לדבריה, האפליקציה עשויה לצאת כבר במהלך החודש הבא. כזכור, טוויטר מצויה בלב סערה מאז השלמת הרכישה על ידי מנכ"ל ומייסד טסלה ו-SpaceX אילון מאסק, שכללה גם פיטורים המוניים.

הערכון הן שענקית הטכנולוגיה נמצאת בשלבים מוקדמים של פיתוח אפליקציה בשם הקוד P92 שתאפשר למשתמשים לפרסם עדכונים מבוססי טקסט, והיא תתמוך בפרוטוקול ActivityPub - אותה הטכנולוגיה שעליה נשען פרויקט הקוד הפתוח Mastodon, אליו עזבו משתמשי טוויטר רבים לאחר הרכישה על ידי מאסק.

פייסבוק וטוויטר. ShutterStock
הערכון הן שענקית הטכנולוגיה נמצאת בשלבים מוקדמים של פיתוח אפליקציה בשם הקוד P92/ShutterStock

מהצילום שפורסם אנחנו לא נחפשים לשם נפרד של הפלטפורמה - במקום זאת, מטא פשוט מכנה אותה כ-"אפליקציה החדשה מבוססת הטקסט של אינסטגרם לשיחות". על פי מקורות, את הפרויקט מוביל מנכ"ל אינסטגרם אדם מוסרי. הפלטפורמה תבנה כאפליקציה עצמאית, אך המשתמשים יתחברו אליה באמצעות חשבון האינסטגרם שלהם.

באשר לכללי הקהילה, בצילום נכתב כי במטא יאכפו את אותן הנחיות קהילה "כדי להבטיח שכולם מקיימים אינטראקציה בטוחה ואותנטית".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully