וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"דיגיתל שלי" - עיריית תל אביב-יפו השיקה אתר אפליקטיבי מתקדם

מאגד בתוכו את כלל השירותים והמידע העירוני. תושבי העיר יוכלו ליהנות מכלל שירותי העירייה בקלות ובמהירות ב-2-3 קליקים; הפרויקט מתאפשר באמצעות פלטפורמת הענן של מייקרוסופט

עבודות הרכבת הקלה בתל אביב. ראובן קסטרו
יש בעיה? דווחו/ראובן קסטרו

עיריית תל אביב-יפו השיקה את "דיגיתל שלי", אשר האתר האפליקטיבי שלו מאחד את שלל האפליקציות הקיימות של העירייה ותאפשר לתושבים לקבל שירותים ומידע במקום מרכזי אחד.

דיגיתל שלי מותאם אישית לכל תושב ותושבת על פי ההעדפות, הפרופיל ותחומי העניין שלו ושלה. כך מרוכזים במקום אחד כלל שירותי העירייה - עדכונים על כל האירועים בעיר, אפליקציית חופי תל אביב-יפו, מידע ורישום להטבות למחזיקי ומחזיקות דיגיתל על כל מועדוניו - אימונים בבניין העירייה, פעילויות דיגיטף המיועדות להורים לילדים מגיל לידה עד גיל 3, אילופים שבועיים לבעלי כלבים במסגרת מועדון דיגידוג, סיורים ברחבי העיר ועוד. בנוסף תתאפשר הרשמה למערכת החינוך, תשלום דוחות חנייה, ארנונה, פניות לרווחה, 106 ורישוי עסקים. דיגיתל שלי תטמיע בתוכו את אפליקציית דיגיתל אירועים והטבות, אך לנוחיות המשתמשים והמשתמשות, זו תמשיך לפעול גם בפורמט הקיים של אפליקציה נפרדת, לאלו המעדיפים זאת. כל פניות התושבים יוכלו להתבצע בקלות ובמהירות "דיגיתל שלי" ב-2-3 קליקים והעירייה בחרה בפתרון הענן Microsoft Cloud כתשתית טכנולוגית.

במסגרת הפרויקט, עיריית תל אביב-יפו משתמשת בפלטפורמה ובתשתיות של מיקרוסופט לפיתוח האתר ומאגר המידע האחוד. הטכנולוגיות האלו יאפשר לתושבים לקבל שירותים בצורה אוטומטית ולא בפנייה יזומה לעירייה. למשל, תושב שעובר דירה לאזור אחר, יקבל בצורה אוטומטית תו חנייה לאזור החדש, מבלי שהוא יצטרך לבצע פעולה כלשהי. מאחורי הקלעים מופעלים אלגוריתמים מתקדמים של בינה מלאכותית שגם לומדים את דרכי ההתקשרות המועדפים על התושב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully