וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרסום ראשון: ה-eSIM מגיע לרשת פלאפון

עודכן לאחרונה: 24.5.2023 / 17:23

מקדימה את המתחרות: שנים אחרי שהטכנולוגיה זמינה במדינות רבות, חברת פלאפון סוף סוף משיקה את טכנולוגיית ה-eSIM בישראל - תחילה רק עבור טסים לחו"ל. אלו המחירים

פלאפון. ShutterStock
פלאפון/ShutterStock

לוואלה! טכנולוגיה נודע כי רשת פלאפון השיקה את טכנולוגיית ה-eSIM (כרטיס SIM וירטואלי) בישראל - תחילה עבור חבילות חו"ל בלבד, כחלק משירות Global Sim של החברה באתר האינטרנט. ה-eSIM הוא שבב קטן, חכם ומוצפן שאתם מכירים מכרטיס ה-SIM הרגיל שלכם, ונדד למעשה אל תוך המכשיר. כזכור, בחודש ספטמבר האחרון אפל קברה את ה-SIM והכריזה שכל המכשירים שתמכור בארה"ב לא יכללו יותר כרטיס פיזי.

בעוד את הסים הרגיל היה צריך להוציא פיזית מתוך המכשיר, בין היתר באמצעות מתקן ייעודי שנמסר לכל משתמש על ידי היצרן ויש לשמור עליו בקפידה, כאן הפעולה מתבצעת דרך ההגדרות עצמן. ההפעלה (או הניוד) היא על ידי סריקה של קוד QR, כך שאין צורך להמתין לשליח עד להגעת כרטיס הסים הפיזי ולהתנייד.

כרטיס SIM. ShutterStock
להתראות לך כרטיס קטן: ה-SIM הרגיל שלכם נדד למעשה אל תוך המכשיר./ShutterStock

ומה המחירים? עבור גלישה בנפח של 1 גיגה-בייט (לשבוע) תשלמו 49 שקלים, ועבור 2 גיגה-בייט תשלמו 99 שקלים (בתוקף ל-3 שנים). שתי חבילות נוספות שאפשר למצוא הן 5 גיגה-בייט ב-149 שקלים, ו-10 גיגה-בייט ב-189 שקלים (גם הן ל-3 שנים). כאמור, החיבור מתבצע דרך אתר החברה, ובסיום ניתן לבחור חיבור ב-eSIM. חשוב לציין, כי מדובר בשירות שחברת Wecom (לשעבר We4G) מציעה כבר למעלה משנה - גם בישראל.

מפלאפון נמסר בתגובה: "בימים אלה סיימנו פיילוט של הגלובל אי סים וכעת המוצר החדש מוצע באתר החברה".

  • עוד באותו נושא:
  • פלאפון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully