וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פלאפון צפויה להגיע לכמיליון מנויי חבילות דור 5 עד סוף השנה

עוד הודיעה החברה, כי תגביר את פרישת אתרי דור 5 באופן מואץ ומשמעותי. במקביל יוצאת החברה בקו פרסומי חדש ובקמפיין לדור 5

אילן סיגל. רמי זרנגר,
אילן סיגל/רמי זרנגר

חברת פלאפון הודיעה היום (א') כי עד סוף השנה צפויה החברה להגיע לכמיליון מנויי חבילות דור 5 (בהתאם לקצב הוספת מנויי דור 5 מתחילת השנה ועד מועד פרסום דוחות הרבעון הראשון). פלאפון, המובילה את הדור החמישי עם כ-860 אלף מנויים כיום הודיעה במקביל כי תגביר באופן מואץ ומשמעותי את פרישת אתרי דור 5 ברחבי ישראל בנוסף לשדרוג תשתיות תומכות. כמו כן, החברה תמשיך ותקדם את פרויקט ליבת הרשת העצמאית לדור 5, עליו הכריזה בתחילת השנה בשיתוף עם אריקסון העולמית. מנכ"ל החברה, אילן סיגל ציין כי: "פלאפון ממשיכה להשקיע בעתיד וכי להשקעה בדור 5 יש חשיבות למשק הישראלי כולו ולהתפתחותו".

טכנולוגיית דור 5 מאפשרת, באמצעות רוחב פס גדול יותר, קצב העברת נתונים גבוה יותר וזמני השהייה נמוכים יותר בהשוואה לדור הרביעי. קצב הגלישה הרעיוני בדור חמישי מהיר עד פי 10 בהשוואה לזה של דור הרביעי.

על פי נתוני פלאפון עולה, כי כיום כ-75% ממכירות הטלפונים הסלולריים שלה הינן של מכשירים תומכי דור חמש וכי לקוחות החברה יכולים לגלוש גם ב-47 מדינות נוספות בעולם ברשתות תואמות דור חמש. עוד עולה מנתוני פלאפון, כי מנויים על חבילות דור 5 גולשים 50% יותר בהשוואה לשאר המנויים מבחינת נפח הגלישה.

במקביל, פלאפון יוצאת בקו פרסומי חדש הכולל מספר פרסומות שיעלו לאורך השנה בטלוויזיה, ברדיו ובדיגיטל ומאופיינות בסרטונים קצרים ובקריינות מהירה, המתכתבים עם עולמות הדור החמישי ומציגים את יתרונותיו על פני הדורות הקודמים. במקביל מציגה החברה את הסלוגן החדש שלה: 'פלאפון - לפני כולם'.

"אנחנו ממשיכים להוביל את הדור החמישי בישראל", אמר דרור בהט, סמנכ"ל השיווק של פלאפון. "מסקר שנערך על ידי מכון המחקר 2thepoint נמצא כי רשת הדור החמישי של פלאפון מוערכת על ידי הצרכנים כטובה בישראל, ולכן אנחנו רואים מדי חודש עלייה מתמדת במספר הלקוחות המצטרפים לחבילות דור 5. אנו מעריכים כי עד סוף השנה יהיו כמיליון מנויים בחבילות דור 5 בפלאפון".

  • עוד באותו נושא:
  • פלאפון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully