וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פלאפון צפויה להגיע לכמיליון מנויי דור 5 עד סוף השנה

עודכן לאחרונה: 28.5.2023 / 20:58

חברת התקשורת מתקרבת לרף מיליון לקוחות ברשת הדור החמישי. על פי נתוני החברה, כיום כ-75% ממכירות הטלפונים הסלולריים שלה הינן של מכשירים תומכי דור חמש

דור 5 של פלאפון. באדיבות פלאפון,
דור 5 של פלאפון/באדיבות פלאפון

חברת פלאפון הודיעה היום (ראשון) כי עד סוף השנה צפויה החברה להגיע לכמיליון מנויי חבילות דור 5 (5G). נכון לחודש מאי, לחברת התקשורת כ-860 אלף מנויים ברשת החדשה. "פלאפון ממשיכה להשקיע בעתיד וכי להשקעה בדור 5 יש חשיבות למשק הישראלי כולו ולהתפתחותו", מסר מנכ"ל החברה, אילן סיגל.

טכנולוגיית דור 5 מאפשרת, באמצעות רוחב פס גדול יותר, קצב העברת נתונים גבוה יותר וזמני השהייה נמוכים יותר בהשוואה לדור הרביעי. קצב הגלישה הרעיוני בדור חמישי מהיר עד פי 10 בהשוואה לזה של דור הרביעי.

על פי נתוני פלאפון עולה, כי כיום כ-75% ממכירות הטלפונים הסלולריים שלה הינן של מכשירים תומכי דור חמש וכי לקוחות החברה יכולים לגלוש גם ב-47 מדינות נוספות בעולם ברשתות תואמות דור חמש. עוד עולה מנתוני פלאפון, כי מנויים על חבילות דור 5 גולשים 50% יותר בהשוואה לשאר המנויים מבחינת נפח הגלישה.

במקביל, פלאפון יוצאת בקו פרסומי חדש הכולל מספר פרסומות שיעלו לאורך השנה בטלוויזיה, ברדיו ובדיגיטל ומאופיינות בסרטונים קצרים ובקריינות מהירה, המתכתבים עם עולמות הדור החמישי ומציגים את יתרונותיו על פני הדורות הקודמים. במקביל מציגה החברה את הסלוגן החדש שלה: 'פלאפון - לפני כולם'.

"אנחנו ממשיכים להוביל את הדור החמישי בישראל", אמר דרור בהט, סמנכ"ל השיווק של פלאפון. "מסקר שנערך על ידי מכון המחקר 2thepoint נמצא כי רשת הדור החמישי של פלאפון מוערכת על ידי הצרכנים כטובה בישראל, ולכן אנחנו רואים מדי חודש עלייה מתמדת במספר הלקוחות המצטרפים לחבילות דור 5. אנו מעריכים כי עד סוף השנה יהיו כמיליון* מנויים בחבילות דור 5 בפלאפון".

  • עוד באותו נושא:
  • דור 5
  • 5G

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully