וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שנות ה-90 התקשרו: וואטסאפ תאפשר לכם לבחור כינוי

עודכן לאחרונה: 29.5.2023 / 10:20

כאילו לא עברו 20 שנה מאז שקראנו לעצמנו ברשת "פ33ת %ש מגיל 6" או "ח2י2 א2ל מגי2", והנה וואטסאפ בוחנת אפשרות דומה, אבל הפעם זה דווקא כדי לשמור על הפרטיות שלנו

וואטסאפ. וואטסאפ, ShutterStock
וואטסאפ/ShutterStock, וואטסאפ

כל מי שחצה את גיל 30 מכיר ICQ, תוכנת המסרים שאפשרה לנו לבחור כינויים מוזרים וגרמה לנו להעביר שעות מול המסך בהתכתבויות עם חברים. והנה, כמעט 20 שנה אחרי, וואטסאפ בוחנת פיצ'ר דומה, ותאפשר לנו לבחור כינוי בפלטפורמה, במקום המלא שלנו - כך לפי דיווח בבלוג WABetaInfo, שעוקב אחרי הפיתוחים והחידושים באפליקציית המסרים הפופולרית.

בגרסת הבטא 2.23.11.15 של וואטסאפ למערכת ההפעלה אנדרואיד, נוספה אפשרות חדשות ב"אודות" - WhatsApp username שמה, שם ניתן לבחור כינוי בנוסף לשם המלא. נזכיר כי אפשרות דומה קיימת כבר אצל המתחרות, כמו טלגרם, שאף אפשרות להסתיר את מספר הטלפון ולחפש אנשים באמצעות השם הכינוי שלהם בלבד.

לא ברור האם וואטסאפ תאפשר להסתיר את מספר הטלפון, כמעין שכבת הגנה נוספת עבור המשתמשים באפליקציה, אך עם זאת רבים ברשתות החברתיות התמלאו בנוסטלגיה - ונזכרו בתוכנת ICQ, הבסיס לכל ה-IM של ימינו, כולל וואטסאפ וטלגרם, זו אפשרה לנו לבחור כינוי ייחודי במקום השם שלנו.

כמו כל פי'צר שנמצא בפיתוח, נכון לכתיבת שורות אלו לא ברור מתי התכונה החדשה תשוחרר לכלל המשתמשים.

  • עוד באותו נושא:
  • וואטסאפ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully