וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדאי שתגבו את התמונות: אחרי 12 שנה - אפל סוגרת את "זרם התמונות שלי"

עודכן לאחרונה: 29.5.2023 / 10:20

"זרם התמונות שלי", שירות המאפשר להעלות קבצים וסרטונים ולגשת אליהם מכל מכשיר - ייסגר בסוף החודש הבא. חוששים? זה מה שאתם צריכים לעשות כבר עכשיו

אייפון 14. ינון בן שושן, וואלה! טכנולוגיה
אייפון 14/וואלה! טכנולוגיה, ינון בן שושן

אפל הודיעה אתמול (ראשון) כי תסגור ב-26 ביולי את My Photo Stream ("זרם התמונות שלי"), שירות המאפשר להעלות קבצים וסרטונים מ-30 הימים האחרונים ל-iCloud. השירות הוותיק הושק ב-2011, עם ההשקה הרשמית של שירות הענן של החברה.

במסמך תמיכה שזוהה על ידי MacRumors, אפל אומרת ש-My Photo Stream יפסיק להעלות אוטומטית תמונות לשרתי החברה ב-26 ביוני 2023. בשלב זה, התמונות והסרטונים יישארו ב-iCloud למשך 30 יום עד לכיבוי הרשמי - ב-26 ביולי. המשמעות היא שאם תרצו לקבל גישה לתמונה ספציפית במכשיר מסוים, אפל ממליצה לשמור אותה בספריית התמונות של המכשיר לפני ה-26 ביולי.

"iCloud Photos היא הדרך הטובה ביותר לשמור את התמונות והסרטונים שאתם מצלמים מעודכנים בכל המכשירים שלכם, כשהם מאוחסנים בבטחה ב-iCloud", נכתב בהודעה בבלוג הרשמי של אפל.

טים קוק. GettyImages
"iCloud Photos היא הדרך הטובה ביותר לשמור את התמונות והסרטונים שאתם מצלמים", נכתב בבלוג הרשמי של אפל. בתמונה: טים קוק, מנכ"ל אפל/GettyImages

כיצד תשמרו תמונות על המכשיר?

  • פתחו את הגלריה ולחצו על "אלבומים"
  • לחצו על "זרם התמונות שלי"
  • לחצו על התמונה שתרצו לשמור, לאחר מכן על כפתור השיתוף > ואז על "שמור תמונה"
sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו

אם התוכן שלכם מגובה באופן אוטומטי בענן של אפל, אין לכם מה לחשוש.

My Photo Stream שומר את 1,000 התמונות האחרונות שצולמו (למעט Live Photos) כך שניתן להציג ולייבא אותן לכל מכשירי אפל השונים - אייפון, אייפד, אפל TV ו-mac, או דרך חיבור לשירות iCloud במחשבי ווינדוס (בגרסת הדפדפן).

תוכן שהועלה ל-iCloud דרך My Photo Stream אינו נחשב כחלק ממכסת האחסון ב-iCloud והוא נשמר ברזולוציה נמוכה יותר באופן משמעותי לעומת הצילום המקורי. מודאגים? כדאי לוודא שהתוכן שלכם מגובה בענן או ישירות על המכשיר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully