וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רשת iDigital מאפשרת לכם להחזיר את המקבוק בתוך 45 יום - ולקבל החזר כספי

עודכן לאחרונה: 29.5.2023 / 20:25

משווקת הפרימיום של אפל בישראל, יוצאת בשני מהלכים חדשים ומשמעותיים, במסגרתם יוכלו לקוחות לקבל החזר כספי על המחשב - 45 ימים לאחר הרכישה. בנוסף, לראשונה, החברה תמכור הרחבת אחריות שכוללת תיקון שברים במסך בשעונים של החברה

איידיגיטל. ינון בן שושן, וואלה! טכנולוגיה
איידיגיטל/וואלה! טכנולוגיה, ינון בן שושן

רשת iDigital, משווקת הפרימיום של אפל בישראל, משיקה ללקוחות בעלי PC חבילת התנסות של 45 יום ב-Macbook (פרו או אייר) ללא התחייבות ועם החזר כספי מלא, וכן משיקה את + iDigital Care - חבילת שירות משודרגת המכסה גם אחריות על שברי מסך לשנתיים (סך הכל שלוש שנים אחריות).

במסגרת תוכנית האחריות, לראשונה בישראל - iDigital תעניק ללקוחות פתרון לשברי מסך של שעוני אפל, Apple Watch (כולל אולטרה). יש לציין כי האחריות על שבר המסך ניתנת למימוש עד פעמיים במהלך כל תקופת האחריות ודורשת השתתפות עצמית נמוכה על כל תיקון.

הרחבת אחריות זו הושקה כתוספת לשירות iDigitial Care של החברה, אשר מקנה ללקוחות הרוכשים, שנתיים נוספות של אחריות בתנאי יצרן על מגוון מכשירי אפל שנרכשים ברשת. למעשה, מדובר כעת בשתי רמות של אחריות שמציעה iDigital ללקוחותיה בעת רכישת מוצר אפל. שתי הרמות כוללות כמובן תיקונים במעבדת iDigital הרשמית, חלקי חילוף מקוריים לתיקון האיכותי והאמין ביותר וטיפול ע"י טכנאים מוסמכי Apple.

צילי בלקינד, סמנכ"לית שיווק ושירות, iDigital" :iDigital פועלת באופן תמידי לשדרוג חווית לקוחותיה והשירות הניתן להם. השילוב בין היותנו משווק הפרמיום של אפל והמעבדה הרשמית בישראל מאפשר לנו לתת ללקוחותינו את השירות המקצועי ביותר למוצרי אפל הקיים בישראל, ולהשיק תוכניות שירות המאפשרות ללקוח שקט נפשי בעלויות נמוכות ביותר".

  • עוד באותו נושא:
  • אפל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully