וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סמסונג משדרגת את חויית הבידור הביתי

עודכן לאחרונה: 30.5.2023 / 10:45

בהכרזה שלה על הטלוויזיות לשנת 2023 בדובאי, הודיעה סמסונג על שורה של שדרוגים לטלוויזיות החדשות שלה, הן בצד החומרה של המסכים והן בצד של בית חכם ושיתופי פעולה עם חברות כמו פיליפס, דיסני, גוגל ועוד

הטלוויזיות של סמסונג לשנת 2023. סמסונג,
הטלוויזיות של סמסונג לשנת 2023/סמסונג

בווילה גדולה המשקיפה לחוף הים ולמרינה של דובאי, השיקה אמש (שני) סמסונג את קו הטלוויזיות שלה לשנת 2023. בצד החומרה לא היו שדרוגים מהפכניים, אלא יותר רענון לקווים הקיימים, כמו למשל קו ה-OLED המשתמש בטכנולוגיית Quantum Dot של החברה לשדרוג תכנים קיימים לרמת 4K כולל תמיכה ב-HDR ודולבי אטמוס.

לחובבי הגיימינג, הציגה סמסונג טלוויזיה עם תמיכה בקצב רענון של 144 הרץ כמו גם שדרגו של ה-Game Bar, מרכז המשחקים של החברה בטלוויזיות, המספק לגיימרים שפע של מידע. לצד אלה הציגה סמסונג גם דגמים רעננים של מסכים כמו The Frame המאפשר התאמה של מסגרת המסך לחדר ונראית כמו מסגרת תמונה במסך בגודל של 75 אינץ'.

אבל את הדגש העיקרי באירוע שמה סמסונג על חיבורים חדשים לבית חכם, בעיקר על ידי הטמעה של אפליקציה והסביבה האקולוגית של Smart Things, פלטפורמת הבית החכם של החברה, ישירות בטלוויזיות, כך שהן גם הופכות להיות רכזת של בית חכם ישירות מהקופסה, עם דגש על פשטות שימוש.

הטלוויזיות של סמסונג לשנת 2023. סמסונג,
לחובבי הגיימינג, הציגה סמסונג טלוויזיה עם תמיכה בקצב רענון של 144 הרץ/סמסונג

עוד הציגו בכירי סמסונג באירוע, שורה של שיתופי פעולה בתחום, שיתופי פעולה שהם לדעת סמסונג, המפתח לחוויית בית חכם מתוחכמת וליצירת חוויית בידור משודרגת. סמסונג הביאו לקדמת הבמה שותפים כמו פיליפס, עם מוצרי התאורה החכמים hue, חידושים שמציגה החברה בנגן היוטיוב המובנה בטלוויזיות בשיתוף שפעולה עם גוגל, לצד שותפויות תוכן משמעותיות כמו דיסני, שגם הם הציגו את מרכולתם על הבמה. לוואלה נודע גם כי סמסונג ישראל עומדת בפני דחיפה גדולה של תחום הבית החכם בארץ.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

גילוי נאות: הכותב היה אורח חברת סמסונג בדובאי

  • עוד באותו נושא:
  • סמסונג

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully