וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זהירות: הלינק שעלול לגרום לכם בטעות למחוק את כל ההודעות בוואטסאפ

עודכן לאחרונה: 30.5.2023 / 20:39

הוואטסאפ קרס לכם בשבועות האחרונים ללא הסבר? כנראה שקיבלתם לינק זדוני - ללא ידיעתכם - וזה מה שאתם צריכים לעשות כבר עכשיו כדי להימנע מכך

וואטסאפ. ShutterStock
וואטסאפ/ShutterStock

באג שמקורו בקוד מקור באפליקציית וואטסאפ הוא בין החמורים ביותר שפקדו את פלטפורמת המסרים. החולשה למעשה מאפשרת, באמצעות שליחת לינק פשוט שנשלח למשתמשי אנדרואיד, לגרום לאפליקציה לקרוס לחלוטין, ואף גרוע מכך, עלולה לגרום לאנשים למחוק את התוכן באופן מוחלט. כידוע, על מנת להתחמק מהקישור, חלק מהאנשים עשויים למחוק את כל המידע שלהם, למרות שהם לא באמת צריכים.

כמובן שאנחנו לא מעודדים הטרלות, אבל אם אתם בכל זאת רוצים להציק לחבריכם, בציוץ בטוויטר תמצאו את הקוד שיש להעתיק אל תוכן ההודעה. את הלינק כל אחד יכול לשלוח - גם לקבוצות, וכך לגרום לשיבוש באופן נרחב יותר. אם הלינק נשלח אליכם מאדם בצ'אט מסוים - תוכלו לבקש מהאדם ששלחו אותו למחוק את ההודעה, או להיכנס לגרסת הדפדפן של וואטסאפ (Web) ולמחוק את ההודעה בעצמכם. לחילופין תוכלו למחוק באופן בודד את השיחה מאותו אדם ששלח לכם את הלינק, ולחסום אותו.

תום מלכה, ראש מחקר הסייבר בקבוצת Rakia, מסביר בשיחה עם "וואלה! טכנולוגיה" כי מדובר בבאג שנכון לכתיבת שורות אלו משפיע רק על מערכות הפעלה מסוג אנדרואיד, חשוב לציין שלא מדובר בפגיעות ואין שום סכנה למשתמש פרט לקריסת האפליקציה עד למחיקת השורה מוואטסאפ Web, יש לציין שכן נעשה שימוש זדוני של הבאג על מנת להקריס קבוצות כאלו ואחרות".

  • עוד באותו נושא:
  • וואטסאפ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully