וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרט קטן - שינוי גדול: התוסף הייחודי שהודפס עבור פצועי צה"ל

תוסף שהודפס במדפסת תלת מימד ישנה את עולמם של נעזרים בקביים. מנכ"ל ריסטרארט: "בקרוב כל פצוע צה"ל שירצה יוכל להשתמש התוסף ובכך להקל במעט את הפעולות היומיומיות"

התוסף שהודפס במדפסת תלת מימד עבור פצועי צה"ל. ללא קרדיט,
התוסף שהודפס במדפסת תלת מימד עבור פצועי צה"ל/ללא קרדיט

עמותת ריסטארט וחברת סיסטמטיקס התגייסו למען פצועי צה"ל: אתמול (שלישי) הוענקו ל-15 פצועי צה"ל תוסף שהודפס במדפסת תלת מימד על ידי חברת סיסטמטיקס, המתלבש על הקביים ויסייע לאדם לבצע פעולה פשוטה באמצעות חיבור של הקביים. האבטיפוס הראשוני פותח במסגרת אירוע המייקרס של עמותת ריסטארט עבור פצוע צה"ל.

מנכ"ל ריסטרארט: "בקרוב כל פצוע צה"ל שירצה יוכל להשתמש בתוסף ובכך להקל במעט את הפעולות היומיומיות". לדברי עודד לבנטר מנכ"ל סיסטמטיקס ו-ניר גלזר, מנהל תחום ההדפסה בחברה, ההדפסה של התוסף הודפסה בחומר שמשמש את התעשייה הביטחונית והרפואית בישראל: "עמותת ריסטארט פנתה אלינו שנדפיס עבור פצועי צה"ל מתקן קשיח על גבי הקביים מחומר קל, עמיד לטמפרטורות גבוהות וגמיש. לאחר ניסיונות החלטנו להשתמש בחומר שנקרא ניילון 12".

התוסף שפותח עבור פצועי צה"ל. ללא קרדיט,
"בקרוב כל פצוע צה"ל שירצה יוכל להשתמש בתוסף"/ללא קרדיט

"רק אדם המתשמש בקביים מבין עד כמה הפעולה הפשוטה כמו לאחוז תיק או להתכופף דורשת ממנו תכנון, אנרגיות וזמן", אומר נועם דדון, מנכ"ל ריסטארט. "הפיתוח הייחודי יאפשר מעתה לבצע פעולות פשוטות בקלות. בשלב הראשון הענקנו את התוסף ל-15 פצועי ופצועות צה"ל. בקרוב נעבור לשלב הדפסה לכמויות גדולות בכדי להגיע לכל פצוע.ה בישראל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully