וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא רק ארנק דיגיטלי: השירות החדש של רמי לוי

רמי לוי יוצא במהלך שיווקי גדול בחודש יוני - מאוד קופונים של מבצעי הוזלה בארנק הדיגיטלי של רשת "רמי לוי שיווק השקמה", אבל הבשורה מגיעה מגכיוון אחר: שירות סופרפיי לסקירת מוצרים ותשלומים מהירים בסגנון סרוק ושלם, מבלי צורך לעמוד בתורים לקופה

רמי לוי. יחצ,
רמי לוי/יחצ

רשת "רמי לוי שיווק השקמה" יוצאת ב-1 ביוני במבצע שיווקי גדול לעידוד השימוש בארנק הדיגיטלי של הרשת. הלקוחות ייהנו ממאות קופונים ייעודים שמתאימים להרגלי הצריכה של הלקוח, כאשר הרשת מתאימה את הקופונים לפי המוצרים שהוא אוהב ורוכש. השימוש בארנק האלקטרוני בסניפים ובאתר ייתן חיסכון משמעותי בקניה. כמיליון חברי מועדון הרשת ייהנו גם מכפל מבצעים.

בנוסף, בקרוב יעלה שירות של כרטיס אשראי מדומה בארנק שהלקוחות יוכלו להעביר אליו כסף או להטעין אליו תו מלא במקום כרטיסי הפלסטיק ולשלם באמצעות הנייד כמו אפל פיי וגוגל פיי.

הארנק הדיגיטלי רשת "רמי לוי שיווק השקמה" יאפשר ללקוחות ניהול יומן קניות בעבר ותכנון קניות בעתיד ושמירת קופונים לקניות עתידות. יצחק כהן, מנהל השיווק של רשת רמי לוי: "בקרוב ייהנו הלקוחות משירות נוסף בארנק הדיגיטלי - שירות סופרפיי לסקירת מוצרים ותשלומים מהירים בסגנון סרוק ושלם מבלי צורך לעמוד בתורים לקופה".

  • עוד באותו נושא:
  • רמי לוי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully