וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא נרגעת: BeReal בוחנת שירות מסרים

עודכן לאחרונה: 1.6.2023 / 19:34

מיישרת קו: הרשת החברתית הצומחת, שהוכתרה כאפליקציה של שנת 2022 לאייפון, בוחנת שירות צ'אט חדש בתוך הפלטפורמה. והוא עובד מעט אחרת

BeReal. ינון בן שושן, וואלה! טכנולוגיה
BeReal/וואלה! טכנולוגיה, ינון בן שושן

BeReal, הרשת החברתית שממתגת את עצמה כ"חלופה אותנטית לרשתות החברתיות של ימינו", הוכתרה כאפליקציית השנה לאייפון לשנת 2022, אך מאז הבאזז סביב האפליקציה (המאפשרת להעלות רק תמונה אחת ביום) - דעך. כעת, לפי דיווח של TechCrunch, החברה הצרפתית חושפת שירות חדש - RealChat, מה שהיפוך אותה לעוד פלטפורמה שמציעה העברת מסרים, כמו החברות הגדולות.

"הפונקציה היא אחת המבוקשות ביותר", אמרו ב-BeReal. לפי הפרסום, ההודעה תישלח למשתמש רק אם בין חברים בפלטפורמה. בנוסף, בשונה מפייסבוק ומאינסטגרם - כדי שהודעה תימחק, שני הצדדים צריכים לבצע את הפעולה, כך שמחיקת הודעה באופן חד צדדי לא תסיר את המידע מהשיחה אצל הצד השני. נכון לתחילת 2023, לרשת החברתית הצרפתית יש 20 מיליון משתמשים פעילים מדי יום.

BeReal, כפי שהשם מרמז, מתמקדת בחיבור אמיתי ואותנטי עם החברים שלכם, ונועדה לעזור לאנשים להתרחק מהעדכונים העמוסים של הרשתות החברתיות הפופולריות. מה מיוחד באפליקציה? פעם ביום, משתמשים מקבלים התראה מבהילה למכשיר, עם שני סימני קריאה צהובים (באימוג'י), המבקשת מהם לעדכן את העוקבים שלהם במה שהם עושים ברגע זה - ויש להם 2 דקות בלבד לשתף את התיעוד שלהם.

התיעוד מתבצע באמצעות המצלמה הקדמית והאחורית, כך שאתם רואים לא רק מה אנשים עושים, אלא גם היכן הם נמצאים, ומגבלת הזמן מגבילה את היכולת של המשתמש לביים ולערוך תמונות, ולשמור על דברים אותנטיים יותר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully