וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בינה מלאכותית: Dell Technologies ו-NVIDIA מציגות את פרויקט Helix

איציק רייך, סגן נשיא לטכנולוגיות בחברת Dell Technologies מציין כי "בעתיד הקרוב נוכל לקבל תשובות לבעיות רפואיות מאוד מסובכות, באמצעות הבינה המלאכותית ממש כמו שיחה בין אנשים". "חברת תעופה תוכל לתמחר בצורה המדויקת ביותר את מחירי כרטיסי הטיסה שלה ביחס למתחרות

איציק רייך. עינת קזולה,
איציק רייך/עינת קזולה

Dell Technologies ו- NVIDIA הכריזו על פרויקט Helix, מיזם משותף שמטרתו להקל על עסקים לבנות ולהשתמש במחולל של בינה מלאכותית שיצור תוכן בהתקנה מקומית. המחולל החדש נועד להתקנה מקומית, תוך ארגונית, במטרה לספק שירות לקוחות טוב יותר, תובנות שוק, מחקר ארגוני ומגוון רחב של אפשרויות נוספות.

פרויקט Helix יספק סדרה של פתרונות Full Stack שמציעים את המומחיות הטכנית וכלים מוגדרים מראש המבוססים על התשתית והתוכנה של Dell Technologies ו- NVIDIA. הפרויקט מציע תוכנית אב שלמה שתעזור לארגונים להשתמש בנתונים הקנייניים שלהם ולפרוס בקלות רבה יותר בינה מלאכותית יוצרת תוכן באופן אחראי ומדויק.

איציק רייך, סגן נשיא לטכנולוגיות בחברת Dell Technologies מציין כי "בינה מלאכותית אינה דבר חדש, כחברה, אנחנו עושים שימוש בבינה מלאכותית כבר שנים רבות במוצרים שלנו, מה שהשתנה לאחרונה, היא ההנגשה לבינה המלאכותית. בדומה לשימוש ב- GPS בשנים המוקדמות שהיה נחלתם של מעטים, לעומת המצב כיום בו כולנו עושים שימוש ב- GPS על בסיס יום-יומי.

מוצר אחיד שמנגיש לכל הלקוחות

הפתרון המשולב בין DELL לחברת Nvidia, נותן לראשונה ללקוחות, מוצר אחיד שמנגיש את נקודת ההתחלה ללקוחות שירצו לאמן את המידע שלהם, על מנת להנגיש אותו ללקוחות שלהם או בכדי להגיע לתשובות לשאלות מורכבות מאוד, למשל בעולם הרפואה.

ניתן לדמיין את העתיד הקרוב שבו נוכל לקבל תשובות לבעיות רפואיות מאוד מסובכות, באמצעות הבינה המלאכותית. למשל, חברה עם מאגר נתונים באתר שלהם שנותן לבצע מילות חיפוש לפי נושא כללי, בעזרת שימוש ב- Generative AI, לקוח יוכל לחפש תשובה לשאלה שלו, ממש כמו שאנחנו מבצעים שיחה אחד עם השני. דוגמא נוספת בעולם הרפואה היא "סיכום הביקור", רופאים עסוקים בלדבר עם המטופל, להקשיב ולהקליד את סיכום הביקור באותו הזמן. בינה מלאכותית, תסכם עבורם את הפגישה ולמעשה, תשאיר להם את הזמן, להתמקד בחולה ובכך לטייב את הטיפול. חברת תעופה יכולה בעזרת מחולל ה- AI לקבל תובנות כיצד לתמחר בצורה המדויקת ביותר את מושבי הטיסה שלהם בכל הקווים ובכל התאריכים ביחס למחירים של כל שאר חברות התעופה המתחרות.

  • עוד באותו נושא:
  • nvidia
  • dell

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully