וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סמסונג מודה: יש תקלה במצלמות של ה-Galaxy S23

עודכן לאחרונה: 5.6.2023 / 13:49

אחרי תלונות רבות של משתמשים - בענקית הטכנולוגיה הדרום קוראינית התייחסו לתקלה במצלמה, ועד שימצא פיתרון גם מציעים טיפים לשיפור הצילום

Samsung Galaxy סמסונג גלקסי S23. Adam Kovacs, ShutterStock
Samsung Galaxy סמסונג גלקסי S23/ShutterStock, Adam Kovacs

בחודשים האחרונים, מאז ההשקה הרשמית, דיווחו משתמשים רבים ברחבי העולם על תקלה מאכזבת בדגמי הגלקסי S23 והגלקסי S23 פלוס: מיקוד המצלמה גורם לעיוות של אזורים מסוימים בצילומים שנראים מטושטשים. עתה, באיחור של כארבעה חודשים, סמסונג מודה כי אכן קיימת בעיה (בחלק מהדגמים).

מקור הבעיה, לפי ההודעה של סמסונג בבלוג בשפה הפולנית, הוא במערכת הצילום של החיישן בזווית הרחבה, שנועדה להפוך תמונות באזורים חשוכים לבהירים יותר. "בזמן בדיקת יכולות המצלמה של S23 או ה-S23 פלוס, ייתכן ששמתם לב שהאזור סביב הנושא נראה מעט מטושטש בעת צילום תקריב", כתבו בבלוג, והוסיפו כי הם עובדים על פיתוח עדכון שיפתור את הבעיה, כך לא ציינו מתי.

הצצה ראשונה לסדרת ה-Galaxy S23/ינון בן שושן

בינתיים, עד שיגיע עדכון התכונה המיוחל, בחברה הציעו כמה טיפים שיעזרו לכם לשפר את הצילומים: לצלם ממרחק של כ-30 ס"מ מהאובייקט, לצלם לאורך (אנכית) - צילום בצורה אופקית או באלכסון עשוי להיראות מטושטש. בנוסף, בסמסונג הדגישו כי דגם הפרימיום, ה-S23 אולטרה, אינו מושפע מהבעיה.

  • עוד באותו נושא:
  • סמסונג

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully