וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

Cybersixgill זכתה בפרס פורטרס היוקרתי לאבטחת מידע לשנת 2023

הפרסים מחולקים מדי שנה לחברות ולמוצרים מובילים בתעשייה, אשר דואגים להגן על המידע והנכסים האלקטרוניים של כולנו מפני האיום ההולך וגובר של ההאקרים

סייברסיקסגיל זוכה בפרס פורטרס. יחצ,
סייברסיקסגיל זוכה בפרס פורטרס/יחצ

חברת Cybersixgill, ספקית גלובלית של מודיעין על איומים בסייבר, זכתה בפרס פורטרס לאבטחת מידע (Fortress Cyber Security Award) לשנת 2023 בקטגוריית זיהוי איומים. הפרסים מחולקים מדי שנה לחברות ולמוצרים מובילים בתעשייה, אשר דואגים להגן על המידע והנכסים האלקטרוניים של כולנו מפני האיום ההולך וגובר של ההאקרים.

גבי רייש, סמנכ"ל פיתוח עסקי ומוצר ב-Cybersixgill: "אנו גאים מאוד בהכרה מצד ה-Business Intelligence Group. זוהי עדות נוספת למאמץ המתמשך שלנו לסייע ללקוחות בחיזוק ההגנה בסייבר, דרך טכנולוגיית איסוף מודיעין איומים שמתעדפת, מעשירה ונותנת ציונים למידע, באופן שמאפשר להם לנקוט פעולה לפני שמתקפה חדשה יוצאת לדרך. הרשת העמוקה והאפלה נועדה לספק אנונימיות כשהיא נותנת מחסה לרשת עבריינית רחבה, עם העברות כספים לא חוקיות בהיקף של הכלכלה השלישית בגודלה בעולם. בלי המידע וההקשר המתאים ביחס למזימות שמתגבשות במחשכים, צוותי אבטחת מידע מקבלים החלטות על סמך נתונים חלקיים ולא עדכניים. Cybersixgill מספקת תובנות שאין שניות להן על מה שמתחולל ברשת האפלה, באופן שמבטיח לארגונים יתרון רב עוצמה בזירת הסייבר".

מעניקי הפרס הכירו ביכולת של Cybersixgill לחדור לרשת הצללים הזאת ולשים קץ לעיוורון אשר באופן מסורתי, מאט את התגובות לאיומים ומפחית את רמת האבטחה. לצד זאת, Cybersixgill זכתה להכרה בזכות אלמנטים ופיצ'רים חיוניים ייחודיים, דוגמת:

  • דאטה - ל-Cybersixgill יש יכולת לאסוף, להפיק, לסנן ולתעדף מודיעין באופן אוטונומי ובזמן אמת מתוך מאגר המקורות הנרחב ביותר, לרבות מקורות עם גישה מוגבלת בדארקנט, בכל פורמט, שפה ופלטפורמה. פרטי המידע מועשרים בהקשר החיוני לשם הבנתם.
  • ההתרעה המוקדמת ביותר - התרעות משוגרות באופן אוטונומי ובזמן אמת, בהתאם לצרכים ולהגדרת הנכסים של כל ארגון. Cybersixgill שולחת התרעה ללקוחות דקות לאחר שאיום כלשהו מופיע לראשונה ברשת העמוקה והאפלה - על פי רוב, ימים או שבועות לפני שגורם זדוני כלשהו משגר מתקפה.
  • מתן ערך - Cyersixgill חולשת על מכלול מודיעיני שלם, עם הגישה המקיפה ביותר שיש למידע המצטבר. לקוחות החברה נהנים מהחזר על ההשקעה (ROI) של 311% בממוצע תוך שלוש שנים.

מריה חימנז, מנהלת מועמדויות ראשית ב- Business Intelligence Groupשמחלקת את הפרסים: "אנו גאים להכתיר את Cybersixgill כזוכה בפרס פורטרס לאבטחת מידע לשנת 2023. בזמן שהחברה שלנו ממשיכה להתפתח ונשענת יותר ויותר על רשתות ודאטה, לחברות כמו Cybersixgill יש תפקיד חיוני בהשגת רמת ההגנה והאמון שהלקוחות דורשים".

  • עוד באותו נושא:
  • סייבר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully