וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עזבו אתם ממשקפיים חכמים, העדכון הבא לאייפון מביא חידושים לדוברי עברית

עודכן לאחרונה: 7.6.2023 / 10:29

גרסת iOS 17 שתשוחרר בחודש ספטמבר למכשירי אייפון כוללת שורה של פיצ'רים חדשים בשפה העברית - כולל השלמה אוטומטית של מילים. הנה כל הפרטים

אייפון. ShutterStock
אייפון/ShutterStock

עזבו רגע את ה-Vision Pro, המשקפיים החכמים שאפל חשפה בכנס המפתחים השנתי - ובואו נתמקד במערכת ההפעלה החדשה, iOS 17, שאמנם לא מביאה איתה חידושים גדולים, אבל מתחת לראדר מציגה בשורות די משמעותיות לדוברי עברית.

העדכון, שישוחרר בחודש ספטמבר לצד סדרת האייפון 15, יציג פונט חדש ואסתטי יותר בשפה העברית - שלא יהיה ניתן לשינוי. בנוסף, לראשונה בעברית, אפל מוסיפה אפשרות הקלדה בהחלקה (החלקת אצבע מאות אחת לבאה אחריה מבלי להרים את האצבע).

וחכו, זה לא הכל - עדכון iOS 17 יתמוך בהשלמה אוטומטית של מילים בעברית - תכונה זו מאפשרת הקלדה קלה ומהירה יותר עם הצעות ותיקונים תוך כדי הקלדה. עד כה האפשרות הייתה זמינה בשורה ארוכה של שפות שהן לא עברית.

הודעת SMS. ShutterStock
עדכון iOS 17 יתמוך בהשלמה אוטומטית של מילים בעברית/ShutterStock

עוד דברים שיגיעו לאייפון שלכם בספטמבר דרך עדכון מערכת ההפעלה הם האפשרות לשלוח הודעת "הגעתי" אוטומטית להורים או בני זוג דואגים, להודיע שהגעתם הביתה בשלום. אם חלילה לא תגיעו הביתה בזמן סביר, האפשרות תאפשר שליחה על מידע כמו המיקום שלכם באופן אוטומטי. אפליקציה אחרת שעוברת שדרוג רציני היא AirDrop, עם תכונה חדשה של החלפת פרטי קשר פשוט על ידי הצמדת מכשירים בשם NameDrop, לצד יצירה של פעילויות משותפות, שוב בהצמדת מכשירים. חמוד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully