וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצטפרת לטרנד? אינסטגרם עובדת על בינה מלאכותית משלה

עודכן לאחרונה: 7.6.2023 / 12:43

מהנדס תוכנה הידוע בחשיפותיו של הנדסה לאחור, גילה כי אינסטגרם עובדת על בוט בינה מלאכותית שייתן לכם עצות וישתלב בשיחות. במקביל, החברה עובדת על בינה מלאכותית נוספת שתמליץ לכם על תכנים באינסטגרם

אינסטגרם. ShutterStock
אינסטגרם/ShutterStock

עכשיו כשיש בינה מלאכותית בכל מקום למיקרוסופט, לאנוידיה, לדל, לגוגל ואפילו בכוס הקפה שלכם, גם אינסטגרם מצטרפת לאופנת הבינה המלאכותית, עם בוט שייתן לכם עצות ותמיכה. לפי פרסום של ZDNET, מהנדס התוכנה אלסנדרו פלוצי טוען כי אינסטגרם עובדים על סוכן בינה מלאכותית משלהם.

הצ'אט בוט של אינסטגרם יהיה זמין לשאלות, ייתן עצות ויהיו לו 30 אישיויות שונות לבחירה. הרובוט האינסטגרמי יוכל לסייע לכם בניסוח הודעות, וגם תוכלו להכניס אותו לשיחה על ידי אזכור שמו בעזרת כרוכית לפני השם (הסימן @).

אין כרגע מידע מתי הצעצוע החדש הזה שאינסטגרם עובדים עליו יהיה זמין או בכלל יראה אור, אבל זה בהחלט סימן מעיד שחברת הבת של מטא מבשלת משהו. מארק צוקרברג, מנכ"ל מטא, ציין עוד בפברואר שהחברה עובדת על "אישיויות" שונות עבור בינה מלאכותית לאינסטגרם, מסנג'ר וואטסאפ, ולאילו לפלוצי יש מוניטין טוב בחשיפת מוצרי תוכנה שבעבודה, כמו חשיפת מערכת האימות של אינסטגרם כמה שבועות לפני שהוכרזה.

במקביל, דווח עוד לפני כשבועיים כי אינסטגרם גם עובדת על בינה מלאכותית שתהווה דרך חדשה לגילוי תכנים, שנמצא בשלבי פיתוח ראשוניים, אבל הרעיון הוא שהיא תמליץ לכם על תכנים ותגיב לשאילתות עם תוכן מתאים למה שהגולשים מחפשים. לבינה המלאכותית יקראו טאקו (כמו המאכל המקסיקני), והיא כרגע נמצאת כבר בניסוי בפיליפינים.

  • עוד באותו נושא:
  • אינסטגרם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully