וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מהפכה בוואטסאפ: זה הפיצ'ר החדש שיגיע לטלפון שלכם

עודכן לאחרונה: 8.6.2023 / 11:02

מארק צוקרברג הכריז על פיצ'ר חדש - "ערוצים" - שיאפשר למנהלים לעדכן את הקהל שלהם באופן חד כיווני, בדומה לטלגרם. הנה כל הפרטים

וואטסאפ. וואטסאפ, ShutterStock
וואטסאפ/ShutterStock, וואטסאפ

וואטאספ הודיעה היום (חמישי) על השקת 'ערוצים': דרך פרטית, אמינה ופשוטה לקבל עדכונים חשובים מאנשים ומארגונים, ישירות לוואטאספ. ה-'ערוצים' יופיעו תחת לשונית חדשה שנקראת 'עדכונים', שבה ניתן לראות את הסטטוס והתכנים של הערוצים שאחריהם בחרתם לעקוב - בנפרד מהצ'אטים שלכם עם בני משפחה, חברים וקהילות. מדובר למעשה בכלי שידור חד כיווני, שבו מנהלי ערוץ יכולים לשלוח של הודעות טקסט, תמונות, סרטונים, מדבקות וסקרים, בדומה לטלגרם.

כדי לעזור לכם לבחור ערוצים למעקב, אנחנו בונים מדריך חיפוש, כך שתוכלו למצוא תחביבים, קבוצות ספורט, עדכונים מנציגי ממשל מקומיים ועוד. ניתן יהיה להגיע לערוץ גם דרך קישורי הזמנה שנשלחים בצ'אטים/דוא"ל/אינטרנט.

"אנו שואפים ליצירת התהליך הפרטי ביותר בעולם, ולכן מתחילים בראש ובראשונה בהגנה על המידע האישי של מנהלי הערוץ והעוקבים שלו", נמסר בהודעה מטעם מטא. "כמנהלי ערוץ, מספר הטלפון ותמונת הפרופיל שלכם לא יוצגו לעוקבים. באופן דומה, כאשר תבחרו לעקוב אחרי ערוצים, מספר הטלפון שלכם לא יהיה גלוי למנהלים או לשאר העוקבים. אתם מחליטים אחרי מי לעקוב והבחירה שלכם פרטית".

"מכיוון שערוצים פונים לקהל הרחב, הערוצים אינם מוצפנים מקצה-לקצה כברירת מחדל. אנחנו מאמינים שיש מקרים מסוימים שבהם ערוצים מוצפנים מקצה לקצה עשויים להתאים לקהל בכמות מוגבלת, למשל עמותה או ארגון בריאות, ואנחנו בוחנים את זה כאפשרות שתתאפשר בעתיד", הוסיפו במטא.

בחברה מדגישים שהיסטוריית הערוצים תישמר למשך 30 יום בלבד ותימחק לאחר מכן מהשרתים, וציינו שמנהלי הערוץ יוכלו ליצור תכנים נעלמים אפילו אחרי זמן קצר יותר. וזה לא הכל- מנהלי ערוץ יוכלו לחסום צילומי מסך ולמנוע העברות תוכן מהערוץ שלהם וכן לאשר עוקבים ולהגדיר את האם הערוץ יופיע במדריך או לא.

תחילה, השירות יהיה זמין בקולומביה ובסינגפור, ובחודשים הקרובים ישוחרר לשאר המשתמשים ברחבי העולם.

  • עוד באותו נושא:
  • וואטסאפ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully