וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המלחמה בשיתוף הסיסמאות הצליחה: עלייה במספר המנויים של נטפליקס

עודכן לאחרונה: 10.6.2023 / 12:40

יצאה למלחמה - וניצחה: ענקית הסטרימינג רשמה עלייה חדה במיוחד במספר המנויים החדשים בארה"ב, זמן קצר לאחר שהשיקה את הפיילוט נגד תופעת שיתוף הסיסמאות

נטפליקס. רויטרס
נטפליקס/רויטרס

המאבק של נטפליקס בשיתוף הסיסמאות הצליח - כך על פי נתונים של חברת המחקר Antenna. על פי הדוח, ענקית הסטרימינג רשמה זינוק חד במספר המנויים החדשים בארה"ב מאז הושק הפיילוט הגדול ביותר שלה בתחילת החודש שעבר. כזכור, כדי לנסות ולעצור את תופעת שיתוף הסיסמאות, יצאה החברה במדיניות חדשה לפיה משתמשים יצטרכו להגדיר מראש את המיקום העיקרי שלהם - או לשלם.

על פי חברת המחקר, שיא ההרשמות היה בין ה-26 במאי ל-27 במאי, אז נרשמו לשירות כ-70 אלף משתמשים חדשים בכל יום - הנתון הגבוה ביותר מזה ארבע וחצי השנים, וכ-102 אחוזים יותר מהממוצע ב-60 הימים הקודמים. למעשה, מדובר בעלייה חדה יותר מאז סגר הקורונה הראשון בארה"ב במרץ 2020. עם זאת, באותה תקופה נרשמו גם ביטולים משירות הסטרימינג, אם כי בשיעור מתון יותר ממספר המצטרפים החדשים.

בחודש שעבר, זמן קצר לאחר שיצא לדרך הפיילוט של נטפליקס נגד שיתוף הסיסמאות, הוצפו הרשתות החברתיות בצילומי מסך של ביטולי מנוי תחת ההאשטאג CancelNetflix#. כזכור, אם מנוי רוצה להעניק גישה לחשבון לאדם שאינו מתגורר באותו משק בית עליו לשלם תוספת של 7.99 דולר בחודש.

טריילר לעונה 6 של "מראה שחורה"/נטפליקס

כדאי לזכור שלא מדובר בנתונים רשמיים מנטפליקס, וכי החברה תדווח על הנתונים הרבעוניים שלה במהלך החודש הבא, ובינתיים, בעקבות הדיווח מניית החברה עלתה היום ב-3.2% במסחר בוול סטריט.

  • עוד באותו נושא:
  • נטפליקס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully