וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

­אתגר קטלני: שני צעירים מתו בגלל "אתגר שתיה" בטיקטוק

עודכן לאחרונה: 11.6.2023 / 9:16

אתגרי רשת מטופשים שונים כבר גבו חיים של לא מעט אנשים, ז'ונג יואן הואנג ג'י הסיני הוא האחרון בשרשרת - שמת בשידור חי אחרי צריכת אלכוהול מופרזת

הצעיר הסיני שמת בגלל אתגר טיקטוק. sanqian9237/Douyin,
הצעיר הסיני שמת בגלל אתגר טיקטוק/sanqian9237/Douyin

משפיען סיני הפך להיות הקורבן השני החודש, אחרי ששידר "אתגר שתיה" ברשת. ז'ונג יואן הואנג ג'י בן ה-27, הידוע גם כ-"האח הואנג", נפטר השבוע מהרעלת אלכוהול. אשתו, שאישרה את דבר מותו של המשפיען הסיני, אמרה כי הוא ניסה להרוויח כסף כדי לשלם חובות.

הואנג ג'י הוא כאמור הקורבן השני של אתגר שתיה, כאשר הראשון הוא "האח 3000", ששמו האמיתי הוא וונג, ששתה ברצף שבעה בקבוקים של משקה אלכוהולי חזק, ונמצא מת כ-12 שעות אחרי השידור של האתגר ב-16 במאי השנה, כך לפי התקשורת הסינית.

וואנג, הקורבן הראשון של האתגר השתתף באותו הערב בארבעה "סיבובים" של קרבות שתיה של אחד על אחד מול ארבעה משפיענים אחרים, וכשהפסיד, כעונש, נדרש לשתות עוד - מה שהסתכם בשבעה בקבוקים של אלכוהול. הוא נמצא מת ביום המחרת.

לפי התקשורת המקומית, שני המשפיענים הכירו זה את זה, והואנג אף השתתף בהלווייתו של וואנג, שם, כך טוענים, נשבע להפחית את צריכת האלכוהול שלו. המשקה שאותו צרכו, "ביאג'ו", הוא משקה בעל אחוזי אלכוהול גבוהים של 60 אחוזי כוהל (לשם השוואה, בוויסקי חזק יש בערך כ-50 אחוזים אלכוהול). שני המשפיענים נודעו בצריכה מופרזת של המשקה בזמן השידורים שלהם.

המוטיבציה של השניים הייתה כלכלית - עוקבים משלמים כסף ליוצרים המבצעים מעשים מסוכנים בשידורים שלהם. בעקבות המוות של השניים, הייתה קריאה בסין לפקח בצורה הדוקה יותר על תעשיית השידורים החיים הסינית השוקקת.

  • עוד באותו נושא:
  • טיקטוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully