וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא בחו"ל ולא בדיוטי: את האייפון הזול ביותר תמצאו בישראל

תהיתם אם נסיעה לחו"ל תזכה אתכם בהנחה גדולה על אייפון? ובכן, טיסה קצרה או נסיעה של כמה שעות בלי דרכון תהפוך את החיים שלכם לקלים וזולים יותר

איפה אפשר לקנות את האייפון במחיר הנמוך בעולם? ובכן, בניגוד למגמה בשאר המוצרים, את המכשיר הזול ביותר תוכלו לרכוש דווקא ב... ישראל.

על פי מבחן שנערך לאחרונה ובדק את מחירי האייפון 14 פרו 128 גיגה-בייט והאיירפודס פרו 2 ברחבי העולם (מכל המבחנים שנבדקו על פי הדרך לחופשה), נמצא כי האייפון 14 128 גיגה-בייט והאיירפודס פרו 2 הזולים ביותר נמצאים בדינמיקה אילת. המבחן בדק את חנות אפל ברומא, בודפשט, איסטנבול, נתב"ג ואת החנויות השונות באילת. החל מהיום (חמישי) דינמיקה תעלה בקמפיין רחב בדיגיטל, בטלוויזיה, וברחבי הארץ. לצד הפרסומות הטלוויזיונית, הקמפיין ילווה עם שילוט חוצות, דיגיטל ואתרים מובילים, לצד קמפיין סושיאל ברשתות החברתיות.

אייפון 14. ינון בן שושן, וואלה! טכנולוגיה
לא צריך דרכון בכיס. אייפון 14/וואלה! טכנולוגיה, ינון בן שושן

אלי אדדי, מנכ"ל דינמיקה: "אנחנו גאים שדינמיקה אילת נמצאה בתור הרשת הזולה ביותר באילת, והזולה ביותר מבין המדינות שנבדקו. אנחנו מחוייבים לספק ללקוחות שלנו את המחירים הטובים ביותר, את השירות המקצועי ביותר, ואת החוויה הטובה ביותר. גם בקיץ הקרוב הנופשים באילת יוכלו להגיע לאחד מ-6 סניפי דינמיקה, וליהנות מהמחירים הטובים ביותר".

אלי אדדי. רמי זרנגר,
מנכ"ל דינמיקה אלי אדדי/רמי זרנגר

כמה יעלה לכם האייפון 14 בחו"ל לעומת אילת?

מחיר האייפון 14 פרו בנפח 128 גיגה-בייט באיסטנבול, עומד על 6,722 שקל, באפל סטור בבודפשט 6,134 שקל, באפל סטור רומא 5,341 שקל, בנתב"ג 4,454 שקל ובאילת 3,800 שקל בלבד, פער של כמעט 3,000 שקל לעומת איסטנבול.

ומה לגבי האיירפודס פרו 2, הדגם החדש של אפל? מחיר האיירפודס פרו 2 באיסטנבול עומד על 1,452 שקל, באפל סטור בודפשט 1,346 שקל, בנתב"ג 1,060 שקל, בדיוטי פרי ברומא 978 שקל ובדינמיקה אילת 853 שקל בלבד. מדובר בפער של כ-600 שקל לעומת איסטנבול.

נזכיר כי בחודש מרץ האחרון, דינמיקה פתחה חנות שישית באילת, בהשקעה של 1.4 מיליון שקל. החנות השישית הצטרפה ל-5 הסניפים הפרוסים בעיר הדרומית. החנות בגודל של 60 מ"ר, תוכננה בקונספט חדשני המשלב אזורי תצוגה של מכשירי המובייל והגאדג'טים המתקדמים, לצד אזורי המתנה חווייתיים. דינמיקה הינה היבואנית הגדולה ביותר של אפל וסמסונג, ומונה 50 סניפים ברחבי ישראל, ובבעלותה רשת המעבדות הגדולה בישראל עם תיקונים עד הבית.

  • עוד באותו נושא:
  • אייפון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully