וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רשת iDigital מוכרת מחשבים ואייפדים ב-50% הנחה

עודכן לאחרונה: 12.6.2023 / 9:47

הרשת תציע שורה ארוכה של מוצרים מוחדשים (למעט אייפונים) במחירים נמוכים משמעותית. כולם, ללא יוצא מן הכלל, עברו בדיקות מעבדה ויימכרו עם שלושה חודשי אחריות

איידיגיטל. ינון בן שושן, וואלה! טכנולוגיה
איידיגיטל/וואלה! טכנולוגיה, ינון בן שושן

רשת iDigital, משווקת הפרימיום של אפל בישראל, הודיעה אתמול (ראשון) על אירוע מכירות מיוחד בסניף הרשת במתחם שרונה בתל אביב. לראשונה, יימכרו במחירים של עד 50% הנחה מגוון מוצרי אפל מוחדשים - מחשבי מק, אייפדים, שעונים ואביזרים (למעט אייפונים). האירוע יימשך עד יום שישי, 16 ביוני.

לדברי החברה, כל המוצרים במסגרת אירוע המכירות ללא יוצא מן הכלל עברו בדיקות מעבדה קפדניות (כפי שנהוג גם בחנויות רשמיות של אפל) על מנת לוודא את תקינותם, והם יימכרו ללקוחות הרשת עם 3 חודשי אחריות של הרשת.

"רשת iDigital ממשיכה לקדם את מוצרי אפל לקהל הרחב, והפעם במסגרת אירוע מכירות מיוחד באחד מסניפי הדגל של הרשת, במתחם שרונה בת"א. המומחים שלנו יסייעו וילוו את הלקוחות בתהליך הרכישה ויתנו להם הזדמנות של ממש להתחדש במוצר אפל מוחדש במחיר ללא תחרות".

מקבוק. ינון בן שושן, וואלה! טכנולוגיה
מקבוק/וואלה! טכנולוגיה, ינון בן שושן

מוצר מוחדש הוא מוצר אשר נעשה בו שימוש קודם והוחזר לחנות מסיבות שונות. למשל, לקוח שמימש את זכותו להחזיר את המוצר לחנות לאחר תקופת שימוש מסוימת - לפעמים מדובר במוצר שהוחזר לאחר תקופת שימוש ארוכה יותר. כמו כן, בחלק מהמקרים מדובר במוצר שסבל מקלקול, והוחלף באחר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully