וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ערוץ 22 חוזר: שיתוף פעולה בין סלקום TV ורשת 13

עודכן לאחרונה: 12.6.2023 / 10:10

השתיים יאפשרו ללקוחות לצפות בערוץ האח הגדול 24/7 - ללא תשלום. במקביל, במסגרת שיתוף הפעולה יורחב דרמטית עולם התוכן של סלקום TV בעשרות אלפי שעות תוכן חדשות ובלעדיות

סלקום ורשת 13, מכריזות היום (שני) על הסכם שיתוף פעולה אסטרטגי ארוך טווח בין החברות, במסגרתו יורחב דרמטית עולם התוכן של סלקום TV בעשרות אלפי שעות תוכן חדשות ובלעדיות ללקוחות סלקום TV. התכנים החדשים של רשת 13, שבין בעליה נמנית ענקית המדיה הבינלאומית Warner Bros. Discovery, יצטרפו למאגר התוכן שקיים היום בשירות סלקום TV, שכולל את קטלוג התוכן המלא של HBO, תכני ילדים ועוד.

כחלק מהמהלך ישולבו תכנים בלעדיים של רשת 13 בסלקום TV, כאשר יריית הפתיחה היא עם פתיחת ערוץ האח הגדול ללא תשלום ללקוחות סלקום TV בערוץ 22 כשהוא נושא פרסומות. לקוחות סלקום TV שיהיו מעוניינים לצפות בערוץ ללא פרסומות, יוכלו לרכוש את ערוץ 26 בנפרד, בדומה ליתר הפלטפורמות. בנוסף, ניתן יהיה לצפות בערוץ 26 ללא תשלום באפליקציית רשת 13.

עוד כחלק מההסכם האסטרטגי, יבוצע שיתוף פעולה עתידי בין פלטפורמת סלקום TV לבין אפליקציית רשת 13, במסגרתו תציע סלקום הטבות שונות בנוגע לתכני אפליקציית רשת 13 לצד שילוב תכנים בינלאומיים בשירות. כמו כן, תקדם סלקום את אפליקציית רשת על גבי מסכי סלקום TV, בשירותי הסלולר ועוד. במקביל, תקדם רשת 13 את סלקום אצלה באתר.

דניאל ספיר, מנכ"ל סלקום: "אני שמח לבשר על שיתוף פעולה אסטרטגי עם רשת 13 - מדובר בבשורה משמעותית ללקוחות סלקום TV. אנו מאמינים, כי שיתוף הפעולה יאפשר הוספה של עשרות אלפי שעות של תכנים חדשים ואיכותיים ללקוחותינו, לרבות תכנים בינלאומיים של האולפנים המובילים בעולם, ויאפשר לייצר הטבות ייעודיות בעלות ערך, ובכך להמשיך ולבסס את העוצמות שלנו, כחברת תקשורת מובילה, בעולם הנייח".

יורם אלטמן, מנכ"ל רשת 13: "המהלך הינו חלק מהאסטרטגיה החדשה של רשת 13 לייצר מקורות הכנסה נוספים מעבר למסך. שיתוף הפעולה עם סלקום מאפשר לרשת 13 לגוון את ההכנסות מתוכן, ומייצר לערוץ זרוע הפצת תוכן נוספת באמצעות חברת תקשורת גדולה. בעונה החדשה של האח הגדול רשת 13 מאפשרת לראשונה למשתמשי אפליקציית רשת 13 בטלוויזיות החכמות לצפות ללא תשלום בערוץ 26, המשדר בשידור חי את המתרחש בבית המסוקר במדינה. במקביל, אנו יוצאים בצעד חדשני המאפשר לצופה באמצעות סלקום TV לבחור כיצד לצרוך את התוכן שלו: עם פרסום וללא תשלום דמי מנוי, או בלי פרסומות תמורת תשלום."

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully