וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בשעה טובה: גם משרד המשפטים עובר לענן

לאחר ש-Commit נבחרה לבצע פרויקטים עבור רשות האכיפה והגבייה וחברת נתיבי איילון, גם במשרד המשפטים ובחברת רפאל בחרו בחברה לסייע להם בהגירה לענן

פרקליטות מחוז תל אביב, פרקליטות מחוז מרכז, משרד המשפטים, 26 באוקטובר 2020. ראובן קסטרו
הגיעה העת. משרד המשפטים/ראובן קסטרו

פרויקט הנימבוס להעברת המחשוב הממשלתי והציבורי בישראל למחשוב ענן צובר תאוצה בקרב משרדי הממשלה וגם בקרב החברות הבטחוניות: משרד המשפטים בחר ב-Commit לטובת מתן ייעוץ ובניית מתודולוגיית ההגירה לענן, במסגרת פרויקט ייעוץ שמוערך בכמיליון וחצי שקלים. כחלק מהפרויקט עם משרד המשפטים, תהיה אמונה Commit על תכנון שילובן של מערכות ושירותי המשרד, הן הפנימיים והן החיצוניים. מדובר באחד ממהלכי התכנון המורכבים ביותר של פרויקט הנימבוס למעבר משרדי הממשלה לענן, בין היתר לאור העובדה כי בתכנון ילקחו בחשבון למעלה מ-200 workloads. עוד במסגרת מכרז נימבוס הממשלתי, Commit זכתה בפרויקט להגירת סביבות בלתי מסווגות של רפאל לתשתיות AWS. הפרויקט נמצא בשלבים מתקדמים של יישום.

הבחירה של משרד המשפטים, רפאל וגופים נוספים ב-Commit התבססה על ניסיון רב השנים והתחומים של Commit בביצוע מהלכי הגירה ושילוב לענן הן במגזר הציבורי והן במגזר הפרטי, אשר הביא אותה לפתח מודל ייחודי המתאים במיוחד לארגונים עם מערכות מורכבות. המודל אשר נקרא Cloud Migration 7-Key Criteria Evaluation, משקלל פרמטרים חשובים לשילוב והגירת מערכות לענן. בניגוד למודלים אחרים שלרוב לוקחים בחשבון את האתגר הטכנולוגי, המודל הייחודי שפיתחה Commit לוקח בחשבון גם פרמטרים נוספים כגון מחיר, Scalability, Compliance, Security ופרמטרים חשובים נוספים - ומעניק לכל אחד מהם את המשקל הראוי לו, כך שבסופו של התהליך מקבל כל אחד מתהליכי העבודה ציון משוכלל.

עוד במסגרת פרויקט הנימבוס, אחראית Commit על מיפוי מערכות לצורך הגירה לענן של רשות האכיפה והגבייה; ביצוע מיפוי מערכות חברת נתיבי איילון לקראת מעבר לענן; ומובילה פרויקטים נוספים במשרדי ממשלה מרכזיים.

עידן פיינגולד. נטי לוי,
עידן פיינגולד/נטי לוי

בנוסף לאלה, מספקת Commit שירותי DBA ו-BI בטכנולוגיות שונות (SQL, Postgre, Oracle, Mongo וכד') וכן שירותי SLA למרבית המוסדות האקדמיים הציבוריים בישראל, ובהם: האקדמית תל אביב יפו, אורט ישראל, המכללה האקדמית גליל מערבי, המכללה האקדמית עמק יזרעאל, המכללה הטכנולוגית נוף הגליל, המכללה הטכנולוגית רופין, מכללת שנקר, ועוד.

לאלה יש להוסיף גם את הבחירה ב-Commit מטעם מרכז החישובים הבינאוניברסיטאי (מחב"א), עמותה שמאגדת את כל אוניברסיטאות המחקר בישראל (למעט רייכמן), לצורך קבלת שירותים טכנולוגיים כגוף אחד באופן יעיל וחסכוני. Commit נבחרה למאגר הספקום שיעניקו למוסדות מחב"א ייעוץ ארכיטקטורת ענן ויישום DevOps, שירותי פיתוח, ייעוץ ויישום לטכנולוגיות מתקדמות עבור חוקרים ושירותי בניית אסטרטגיית ענן. Commit היא החברה היחידה מבין כל המתמודדות על המכרז אשר נבחרה לספק שירותים בכל הקטגוריות שהוצעו.

הפרויקטים האמורים מצטרפים לפרויקטים נוספים שמבצעת Commit עבור חברות וארגונים במגזר הציבורי והחברות המובילות בתעשיות הביטחוניות. כך, למשל, Commit ביצעה עם אלביט עבור רשות ההגירה והאוכלוסין את פרויקט שדרוג תשתיות התקשוב והעלאת המוגנות של מערכת ביקורת הגבולות, בפרויקט שהיקפו נאמד במיליוני שקלים.

עידן פיינגולד, מנכ"ל Commit, מסר: "אנו שמחים להוביל את מימושו של הרובד ה-3 לפרויקט הנימבוס, ולקדם עוד ועוד ארגונים ציבוריים וגופים ממשלתיים לעבר היעד האסטרטגי החשוב של הגירה לענן. בזכת צוותי הענן והסייבר הגדולים והמנוסים של Commit שכבר מתורגלים היטב בעבודה עם המגזר הבטחוני והציבורי, פרויקט הנימבוס מהווה עבורנו המשך ישיר וטבעי למאות פרויקטים דומים, גדולים וקטנים, שכבר ניהלנו בעבר."

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully