וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

F5 תשתף פעולה עם חברת MazeBolt הישראלית

חברת הענן ואבטחת המידע הגלובלית תשמש כספק מועדף לתיקונים מפני חולשות DDoS

עובדי חברת MazeBolt. יחצ,
עובדי חברת MazeBolt/יחצ

חברת MazeBolt, אשר פיתחה פתרון ראשון מסוגו בעולם לצורך מניעת מתקפותDDoS , הכריזה היום על שיתוף פעולה עם חברת F5 העולמית, המספקת פתרונות אבטחה לסביבות מבוססות ענן. מטרת שיתוף הפעולה לאפשר ללקוחות המשותפים של MazeBolt ו-F5 לזהות חולשות בהגנת ה-DDoS (מתקפת מניעת שירות מבוזרת) שלהן ולתקן את אותן חולשות באופן שוטף. במסגרת שיתוף פעולה זה, המוצר של MazeBolt משמש לזיהוי חולשות ו-F5 תתקן את אותן חולשות כך שהחברה תוכל להיות מוגנת מפני פרצות ל-DDoS, להשתקם במהירות מנסיונות תקיפה ולהגן על השירותים המקוונים.

הדמיית מוצר MazeBolt. יחצ,
הדמיית מוצר MazeBolt/יחצ

בשלוש השנים האחרונות חלה עליה דרמטית בכמות מתקפות ה-DDoS המשמעותיות, וזאת למרות הטכנולוגיה המתקדמת בתחום הגנת ה-DDoS. הסיבה לכך היא חולשות ל-DDoS בסביבת ההגנה הקיימת הדינמית, הניתנת לזיהוי אך ורק באמצעות ביצוע בדיקות לחולשות ל-DDoS באופן שוטף. טכנולגית RADAR של MazeBolt , הרשומה כפטנט והיחידה בעולם שמאפשרת לבצע בדיקות שכאלו מבלי לפגוע בפעילות הארגון השוטפת ברשת. בעקבות הזיהוי של אותן חולשות באמצעות RADAR, צוות ה-SOC של F5 עובד מול הלקוח על הקונפיגורציה של המוצרים והשירותים, מבלי לפגוע בפעילותם של אלו. כך, ניתן להגן על הלקוחות לפני שמתבצע ניסיון תקיפה, או חמור מכך, תקיפה מוצלחת. הגנה על חולשות אלו, גורמת לכך שאין חולשות DDoS שכאלו וכתוצאה מכך לא מתבצעות מתקפות ולא נגרם נזק.

מאז יציאת RADAR לשוק בתחילת שנת 2021, משתפות MazeBolt ו-F5 פעולה ומגנות יחד על גופים כלכליים, גופים ממשלתיים ונכסים דיגיטליים, מפני מתקפות DDoS. לקוחות שתי החברות יכולים כעת להנות מאבטחה הדוקה, מבלי להסתמך על תגובות חירום במצבים של מתקפות DDoS.

בריאן מקהנרי, Vice President of Product Management, Web Application and API Security בחברת F5: "F5 שמחה על שיתוף הפעולה עם MazeBolt, שמבוסס על חוות דעת חיוביות מלקוחותינו המשותפים, שמטרתו להפחית מתקפות DDoS. הפתרון המשולב עם MazeBolt הוא דוגמה מצוינת לאקוסיסטם השותפים החזק של F5 המגביר את האבטחה ומקל על לקוחותינו את ההתמודדות עם זירת איומי הסייבר שמשתנה באופן תמידי. אנחנו מצפים לשיתופי פעולה נוספים עם MazeBolt כדי לענות על צרכי הלקוחות המשותפים שלנו".

הצעה שאסור לפספס

מבצע מיוחד: חודשיים ראשונים חינם על כל ברי המים של תמי 4

לכתבה המלאה
מנכ"ל ומייסד MazeBolt מתיו אנדריאני. רונן גולדמן,
מנכ"ל ומייסד MazeBolt מתיו אנדריאני/רונן גולדמן

מת'יו אדריאני, מנכ"ל MazeBolt: "אני גאה להודיע על שיתוף הפעולה עם F5, המובילה הטכנולוגית בתחום ההגנה על מתקפות DDoS, בזכות צוותיה הטכניים החזקים שמטפלים בנקודות תורפה שזוהו על ידי הטכנולוגיה שאנו מפתחים ב- MazeBolt. אנחנו שמחים לעבוד עם F5 ומצפים להרחיב את שיתוף הפעולה המוצלח של שתי החברות, על מנת לשפר את ההגנה מפני מתקפות DDoS."

  • עוד באותו נושא:
  • אבטחה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully