וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"ברורות יותר": וואטסאפ מאפשרת לשלוח תמונות באיכות מלאה

עודכן לאחרונה: 14.6.2023 / 12:57

השקעתם בתמונה, אבל כששלחתם אותה בוואטסאפ האיכות נמוכה יותר? מעתה זה יהיה פשוט יותר לשמור על החדות של הצילומים באמצעות פיצ'ר חדש. כך זה עובד

שליחת תמונות באיכות מלאה בוואטסאפ. צילום מסך, וואלה! טכנולוגיה
שליחת תמונות באיכות מלאה בוואטסאפ. כך זה נראה/וואלה! טכנולוגיה, צילום מסך

עם השנים השימוש של כולנו בוואטסאפ הוא הרבה מעבר לשיחות עם חברים ומשפחה, וכיום היא משמשת גם כפלטפורמה להעברת מדיה בצורה מהירה. לצד הנוחות, החיסרון העיקרי הוא שהתמונות שמועברת דרך אפליקציית המסרים עוברות דחיסה כדי להקטין משקל הקובץ - מה שגורם לפגיעה, לפעמים משמעותית, באיכות התמונה ובחדות שלה. כעת, אחרי חודשים של שמועות והדלפות וואסטאפ החלה לשחרר את הפיצ'ר המדובר.

איך זה עובד? לאחר צילום תמונה בתוך אפליקציית המצלמה של וואטסאפ, או בעת בחירה של תמונה מהגלריה (במכשיר), יופיע אייקון עם הכיתוב HD ולצידו גלגל שיניים (הגדרות). לחיצה עליו תפתח חלון תפריט קטן תחת הכותרת "איכות תמונה", ובו "תמונות באיכות HD ברורות יותר. תמונות באיכות סטנדרטית תופסות פחות שטח אחסון ונשלחות מהר יותר".

שליחת תמונות באיכות מלאה בוואטסאפ. צילום מסך, וואלה! טכנולוגיה
כל מה שצריך זה ללחוץ על אייקון ה-HD/וואלה! טכנולוגיה, צילום מסך

נזכיר כי קיימת שיטה ישנה ומוכרת לשלוח תמונות וסרטונים באיכות מלאה בוואטסאפ שלא דרך הגלריה אלא דרך "מסמכים". אפליקציית המסרים אינה מגבילה ואינה מכווצת תמונות שנשלחות כמסמך (קובץ), ולכן התמונה תגיע ליעדה באיכות המקור.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully