וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לקראת חופשות הקיץ: גוגל השיקה פיצ'רים חדשים באפליקציית המפות

עודכן לאחרונה: 15.6.2023 / 13:55

בין היתר השיקה החברה פיצ'ר תצגה אווירית של 500 אתרי תיירות ברחבי העולם עם מידע בזמן אמת על מזג האוויר ומידת הצפיפות במקום. ומה עוד כדאי שתדעו?

גוגל מפות. גוגל,
יישום המפות החדש של גוגל/גוגל

לכבוד עונת הקיץ, גוגל השיקה אתמול (רביעי) שלושה פיצ'רים חדשים מבוססי בינה מלאכותית (AI) עבור אפליקציית המפות שלה - גוגל מפות. התכונות החדשות כוללות תצוגה אווירית ואופפת (Immersive) של כ-500 אתרי תיירות בעולם, לצד ניווט ישירות ממסך הנעילה בסמארטפון ותכנון טיול בדסקטופ עם סקירה של כל המקומות האחרונים שחיפשנו. כידוע, גוגל מסתערת על עולם הטכנולוגיה וסימנה לעצמה "קוד אדום" על רקע ההשקה של ‏‏ChatGPT‏‏ - צ'אטבוט של בינה מלאכותית שנוצר על ידי OpenAI.

התכונה הראשונה היא את Immersive View (תצוגה אופפת) כדי לשנות את הדרך שבה משתמשים חווים את העולם - בינה מלאכותית ממזגת מיליארדי תמונות ומוסיפה להן שכבה של מידע מהימן כדי ליצור תצוגה רב-ממדית של העולם. בגוגל מרחיבים את Immersive View לארבע ערים חדשות: אמסטרדם, דבלין, ונציה ופירנצה - וליותר מ-500 אתרים איקוניים ברחבי העולם, מטירת פראג ועד לגשר נמל סידני.

"מחוון הזמן יאפשר לכם לראות איזה מזג אוויר צפוי בשעות השונות של היום, ואת מידת העומס באתר, כדי שתוכלו להחליט מתי בדיוק לבקר שם", מסבירים בגוגל, ומוסיפים: "בכל מקום שיש לנו נתונים לגביו, תוכלו להציץ לתוך מסעדות ובתי קפה כדי להחליט אם מתחשק לכם להזמין בהם שולחן, הודות לטכנולוגיית AI מתקדמת שנקראת neural radiance fields, או NeRF - שפותחה אצלנו".

גוגל מפות. ShutterStock
"מחוון הזמן יאפשר לכם לראות איזה מזג אוויר צפוי בשעות השונות של היום". גוגל מפות/ShutterStock

הפיצ'ר השני הוא 'מסלולים במבט מהיר' (glanceable directions), כדי לברר איפה אתם לאורך המסלול המתוכנן, ישירות ממסך הנעילה או מסקירת המסלול. הפיצ'ר מאפשר לראות זמני הגעה עדכניים ואיפה לפנות - מידע שעד עכשיו היה זמין רק במצב ניווט מקיף. בנוסף, אם תחליטו לסטות מהמסלול המתוכנן, היישום יעדכן את המסלול שלכם באופן אוטומטי. "בימים הקרובים נתחיל להשיק בהדרגה את 'מסלולים במבט מהיר' ברחבי העולם, כולל מסלולי הליכה, רכיבה על אופניים ונהיגה באנדרואיד ו-iOS", הדגישו בגוגל.

הפיצ'ר השלישי הוא 'המיטב מהזמן האחרון' (Recent highlights) שיגיע למחשב. כל האתרים והמקומות שחיפשתם יופיעו אוטומטית ברשימה בצד המסך. כך המפות של גוגל ייצרו במיוחד בשבילכם מסלול מותאם אישית שיעבור בכל המקומות שסימנתם, וגם ישמרו אותו ב"המיטב מהזמן האחרון". "בזכות העדכונים החדשים שיושקו ברחבי העולם בחודש הקרוב, נוכל לשמור למענכם מקומות ב"המיטב מהזמן האחרון" אפילו אחרי שתסגרו את החלון של מפות Google ​​- כדי שתוכלו לעשות הפסקה מהתכנון ולחזור אליו מאוחר יותר מבלי לאבד את כל מה שעשיתם קודם", הסבירו בגוגל.

  • עוד באותו נושא:
  • גוגל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully