וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סייברסיקסגיל מציגה: סטנדרט חדש במודיעין על איומי סייבר

החברה, הנטועה עמוק בעולמות הבינה המלאכותית, השיקה פתרון AI גנרטיבי - Cybersixgill IQ, שממנף את הידע והמודיעין הייחודיים שיש לה על הרשת העמוקה והאפלה

סייברסיקסגיל חושפת פתרונות AI. יחצ,
סייברסיקסגיל חושפת פתרונות AI/יחצ

חברת Cybersixgill, ספקית גלובלית של מודיעין על איומים בסייבר, משיקה את Cybersixgill IQ - מודול בינה מלאכותית יוצרת (Generative AI) המהווה פריצת דרך בתחום. הוא נשען על הידע והמודיעין הייחודיים שיש לחברה על הרשת העמוקה והאפלה בצד מקורות גלויים, מה שמקנה לו יתרון בולט ביחס לכל פתרון AI גנרטיבי אחר בעולמות אבטחת המידע. זאת כהמשך טבעי לפיתוחי החברה הנטועים עמוק בעולמות הבינה המלאכותית.

Cybersixgill IQ ממנף טכנולוגיות קצה של AI גנרטיבי כדי לתת מענה למנעד נרחב של סוגי משתמשים ומקרי שימוש עסקיים. הוא מאפשר, למשל, לסגור פערים במיומנויות סייבר, להגביר יעילות בהינתן משאבים מוגבלים ולהבטיח "דמוקרטיזציה" של מודיעין האיומים, כך שיונגש לארגונים מכל סדר גודל ובשלות באבטחת המידע. ובעוד שפתרונות AI גנרטיבי אחרים בשוק מסתמכים על חיבורים פשוטים ל-ChatGPT, המודול הזה עושה שימוש בבינה מלאכותית כדי להעשיר כל שלב בתהליך ייצור המודיעין. הפתרון החדש מפשט את הגישה למודיעין האיומים והופך את מלאכת התשובה לשאילתות מודיעיניות מורכבות לקלה יותר, עם תובנות זמינות וכאלו שניתן לפעול על פיהן. כך, על פני מאגר הנתונים העצום והייחודי שלה, Cybersixgill מגדירה מחדש את התחום ומספקת לתעשייה גישה ותובנות חסרות תקדים.

"AI גנרטיבי יכול להיות מכפיל כוח לארגונים בהפקת ערך ממודיעין האיומים", אומר ג'ון אולטסיק, אנליסט בכיר ב-Enterprise Strategy Group ומי שייסד את שירותי ההגנה בסייבר של החברה. "עם Cybersixgill IQ, מנתחי איומים ומומחי אבטחת מידע יכולים להעלות שאלות קריטיות ולקבל תשובות מיידיות ומפורטות, באופן שמעצים את הערך של מודיעין האיומים לכדי חקירה פרואקטיבית והבנה של חולשות (CVEs), ניצול החולשות, ראיות דיגיטליות (IOCs) וטכניקות פריצה (TTPs). כישלון בתחום נובע לעיתים קרובות מחקר איומים שאיננו רלוונטי לארגון. אבל עם פתרונות מהסוג הזה, ארגונים יכולים לתפור לעצמם חליפת מודיעין המותאמת לצרכני המודיעין - ממומחי אבטחת מידע ועד למנהלים עסקיים, וכל מי שבתווך".

עידן חדש במודיעין האיומים

ה-AI הגנרטיבי של Cybersixgill עונה בצורה חכמה לשאלות של הלקוח, כשהוא מצויד בדאטה ובתובנות בהתאם לאתגרים ולמקרי השימוש הספציפיים של הארגון. כך, הוא יכול לספק מגוון תוצרים - מסיכום ב-High-level להנהלה הבכירה, דרך ניתוח חשיפה לפגיעוּת עבור ספקי שירותים מנוהלים ועד דוחות פורנזיים מפורטים על אירוע קונקרטי לצוותי זיהוי ותגובה.

"איכות השימוש בבינה מלאכותית תלויה בדאטה שמזין אותה", אומר גבי רייש, סמנכ"ל מוצר ב-Cybersixgill. "בעולם אבטחת המידע, הערך האמיתי של AI יכול להגיע רק מגישה למאגר הנתונים הרחב והעמוק ביותר על האיומים הסמויים מן העין, ואת זה אנחנו מספקים. פתרונות AI עם ערך ואימפקט ממשיים טבועים בדנ"א של החברה, כמי שעוסקת כבר שנים בפיתוח מוצרים מבוססי בינה מלאכותית. העידן החדש של ה-AI המתקדם מאפשר לנו להפוך את מודיעין האיומים לנגיש, יעיל ושימושי יותר, ולתת לכל אנליסט מתחיל כלים לסגור את הפער ביחס לעמיתים בכירים ממנו בקצב אקספוננציאלי. הוא מנגיש את המודיעין לכלל הארגונים, ללא קשר למידת אימוץ ה-AI או להבנה שיש להם בתחום. כעת, כל אחד יכול לקצור את פירות האוטומציה במודיעין באופן שתואם את הצרכים שלו".

Cybersixgill IQ הוא פתרון קצה-לקצה המשתלב באופן חלק בנוהל העבודה הקיים אצל הלקוח, כשהוא משלים ומעשיר את המודיעין עם התובנות של Cybersixgill ביחס לרשת העמוקה והאפלה בפורטל החברה או דרך ממשק API. נוסף על כל אלה, כלי ה-AI הגנרטיבי משנה את הגישה למודיעין ולתובנות שהוא מספק בשלושה מרכיבים מרכזיים:

  • ניתוח המודיעין - הכלי החדש מאפשר "דמוקרטיזציה" של מודיעין האיומים. הוא הופך מודיעין טקטי גולמי, שבעבר היה נחלתם של אנליסטים מנוסים בלבד, לסיכומים עתירי תובנות והקשר, פשוטים יותר להבנה, כאלו שכל איש סייבר יכול להשתמש בהם ולפעול על פיהם. למשל: סיכום תובנות, שגובש וזוקק באופן אוטונומי, על קורבנות תקיפה, שוקי גישה ראשונית למערכות או כופרות.
  • גיבוש המודיעין - התוצר המודיעיני מתקבל תוך שניות. הכלי עושה שימוש ב-AI כדי לייצר באופן מיידי, אוטונומי ודינמי מוצר מוגמר בהתאם לתעשייה, לגיאוגרפיה, לפרופיל המשתמש ולצרכים העסקיים של כל ארגון. אפשר, לדוגמה, לבקש ממנו דוח על תקיפות כופר נגד קמעונאים בצפון אמריקה ב-2023.
  • חוויית צריכת המודיעין - המודול משנה לחלוטין את האינטראקציה של המשתמש עם מודיעין האיומים. התובנות של Cybersixgill IQ מונגשות דרך צ'טבוט ייעודי ככלי עזר מגובה הקשר, או על גבי הפורטל של Cybersixgill. המשתמש יכול לבקש מהצ'טבוט לנתח את הסבירות לניצול פגיעות ידועה (CVE) על בסיס הכלים והיכולות של Cybersixgill. למעשה, הוא מאפשר למשתמשים לתעל את תשומת הלב והאנרגיות מלמידה כיצד להשתמש במערכת, לקבלת תשובות לשאלות מודיעיניות קריטיות, תוך הפחתה של הזמן והמאמץ הנדרשים להשגת הערך המקסימלי.
  • עוד באותו נושא:
  • סייבר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully