וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הולכים לאיבוד בבית החולים? האפליקציה הזאת תעזור לכם

חברת הסטארט אפ הישראלית Navin, שפיתחה פלטפורמה המאפשרת ניווט להולכי רגל במתחמים גדולים בהם אין קליטת GPS, השיקה את יישום המערכת במרכז הרפואי שערי צדק

שערי צדק. יונתן זינדל, פלאש 90
בקרוב בעוד בתי חולים? שערי צדק/פלאש 90, יונתן זינדל

חברת הסטארט אפ הישראלית Navin, שפיתחה פלטפורמה המאפשרת ניווט להולכי רגל במתחמים גדולים בהם אין קליטת GPS, השיקה לאחרונה את יישום המערכת במרכז הרפואי שערי צדק, המאפשר שירות חדש למטופלים ולמבקרים במרכז הרפואי (כ-10,000 איש מדי יום) ניווט לכל יעד במתחם באמצעות אפליקציה מובייל לניווט בתוך מבנים.

המרכז הרפואי שערי צדק משתרע על שטח של כ-100,000 מ"ר בנוי, ומדי יום מבקרים בו כ-10,000 איש. דן בלוך מנהל ה-IT של שערי צדק: "זוהי ללא ספק אבן דרך בהתקדמות הטכנולוגית של המרכז הרפואי שערי צדק, ירושלים. זו גאווה גדולה עבור שערי צדק ומחלקת ה-IT שלה".

בימים אלו Navin החלה בתהליך גיוס המונים של כ-2 מיליון דולר באמצעות פלטפורמת אקזיט וואלי, במטרה להוביל את החברה לשווקים חדשים במערב אירופה. הסטארט-אפ הישראלי הוקם ע"י קבוצת יזמים יוצאי חיל האוויר, שרצו לקחת את מערכות הניווט המשוכללות של מטוסי קרב וליישם אותם בתוך סמארטפונים על מנת לפתור בעיה ידועה בשם ה-GPS GAP. הטכנולוגיה הייחודית שפיתחו פותרת את בעיית היעדר קליטת GPS בתוך במבנים, על ידי הפיכת כל סמארטפון למכשיר מיפוי עצמאי המתעדכן בזמן אמת. הפלטפורמה מאפשרת ניווט חלק ורציף להולכי רגל מהחוץ לבפנים ולהפך ברמת דיוק גבוהה בכל מקום בעולם, כך שמשתמשיה יכולים להתמצא, לתכנן מסלול מקצה לקצה ולהגיע ליעד בזמן ובקלות בכל מקום וגם בתוך מבנים.

דניאל אונונו, מנכ"ל NAVIN. יחצ,
דניאל אונונו, מנכ"ל NAVIN/יחצ

הפלטפורמה הייחודית של Navin משתמשת בסמארטפונים כמכשירי מיפוי עצמאיים באמצעותם נוצרת מפה המתעדכנת אוטומטית בזמן אמת, הודות לגישת מיפוי המונים. היא אוספת את האותות האלקטרומגנטיים והתנועה הכללית המתרחשים במבנה באמצעות הסמארטפון בלבד. את האותות הללו מעבירים דרך האלגוריתם (מוגן פטנט) של החברה, המעבד את המידע הגולמי שנקלט במערכת ומוציא נתוני מיקום מדויקים בתוך המבנה, ברמת זיהוי הקומה והחדר הספציפיים. כל זאת, ללא צורך בהתקנת חומרה במבנה ובתהליך קצר ופשוט ליצירת מפה.

כחלק מהמודל העסקי Navinמנגישה לבעלי עסקים (מלונות, קניונים, בתי חולים, קמפוסים אקדמיים ועוד) תובנות עסקיות מתנועת לקוחותיהם במרחב התוך מבני ומאפשרת להם ליעל ולמקסם את הפעילות שלהם. בין לקוחות החברה נמנים מרכז רפואי רמב"ם, אוניברסיטת אריאל, המרכז הרפואי שערי צדק ועוד לקוחות בעולמות הרפואה, אקדמיה, תחבורה ומסחר. החברה בבעלות של שתי קרנות ההון סיכון SIBF ו-sherpa innoventures.

דניאל אונונו מנכ"ל חברת Navin: "החזון של החברה להשתמש בטכנולוגיה שפיתחה בניווט במאות אלפי מבני ציבור ברחבי העולם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully