וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"לא צריך לחכות לגורמי הממשל, אנחנו נוביל את השינוי"

פרופ' יצחק קרייס, מנהל המרכז הרפואי שיבא, בוועידת החדשנות הבינלאומית של המרכז הרפואי: "חייבים להוביל את המהפכה בתחום הבריאות"

פרופ' יצחק קרייס. יחצ,
פרופ' יצחק קרייס/יחצ

במסגרת וועידת החדשנות הבינלאומית של המרכז הרפואי שיבא, ARC Summit 2023, שהתקיימה הבוקר במלון דיוויד אינטרקונטיננטל בת"א, אמר פרופ' יצחק קרייס, מנהל המרכז הרפואי שיבא: "העולם בו אנו חיים משתנה מהר וגם קצב השתנותו מתגבר. אני בטוח שכולכם כמוני מרגישים ככה גם כשמדברים על חדשנות. אף מדינה לא תוכל לספק שירותי רפואה ברמה ראויה בעוד עשר שנים. אנו זקוקים לטרנספורמציה".

פרופ' קרייס פנה לצמרת הבריאות, התעשייה והחדשנות העולמית שנכחה באירוע ואמר: "אנחנו לא צריכים לחכות לגורמי הממשל. אנחנו צריכים להיות אלו שיובילו את השינוי, כי אנו מבינים את הצורך בצורה הכי טובה והכי מתאימה לחולים. זה קריטי עבור המטופלים שלנו. אם נשאל אותם מי צריך להוביל את השינוי הזה - הם יצביעו עלינו. הם סומכים עלינו. אנחנו יודעים לעבוד ביחד בצורה מיטבית, ולשתף פעולה עם המשתנים השונים לטובת מטופלינו ועתיד מערכת הבריאות בעולם".

"אנחנו משתפים דאטה וידע", הוסיף קרייס. "אנחנו חייבים להוביל את המהפכה בתחום הבריאות כי אנחנו מאמינים שה-HealthCare יכול להיות מנוע לכלכלת הבריאות."

פרופ' איל צימליכמן, סמנכ"ל טרנספורמציה וחדשנות בשיבא ומייסד ARC: "אנחנו פה כי יש פערים ענקיים במערכת הבריאות, עוד לפני הקורונה ובמיוחד אחרי. אנחנו יודעים על הבעיות האלו עשרות שנים ולא מצליחים לפתור את זה. אלו אתגרים שדורשים חדשנות ותנועות כמו ARC. כולנו זכאים לבריאות טובה יותר. השבוע חתמנו על שיתוף פעולה עם דלויט שיהיו מסוגלים לקחת את המודל של ארק ולעשות לו סקייל-אפ בדרכים שאנחנו לא היינו מסוגלים לעשות. זה ייקח את האקוסיסטם של ARC לשלב הבא. יחד עם זאת, אנחנו משיקים את תוכנית ההאצה ARCombinator, שתמשוך את היזמים הטובים ביותר ויביא את המיזמים שלהם למקום טוב יותר, כי כמה מהחברות האלו הולכות להיות אלו שישנו את פני עתיד הרפואה בעולם וזה בדיוק מה שאנחנו רוצים להשיג".

ניל באטרה, מוביל תחום עתיד הבריאות, Deloitte consulting ארה"ב, שיתף בתחושותיו בעקבות הסכם שיתוף הפעולה שנחתם השבע בין זרוע החדשנות ARC לדלויט: "כבר בהיכרות הראשונה בין Deloitte לשיבא ARC, הבנו שאנחנו מגיעים עם מטרות דומות וערכים משותפים וצועדים באותו הכיוון. מהר מאוד הבנו שזוהי התאמה שמשלימה אחת את השניה והדרך הנכונה להתקדם היא לשתף פעולה על מנת להאיץ את הטרנספורמציה בעתיד הבריאות בעולם. אנחנו נרגשים מאוד להיות חלק מהאג'נדה הזו ולהיות החלוצים שיובילו לשינוי משמעותי. כאשר אנחנו מסתכלים על הפורטפוליו של ARC אנחנו רואים שיש בו הרבה גורמים מהפכניים.

"אני מבקש מכם היום לחשוב איך הארגון שלכם פועל ואיך לגרום לו לפעול כדי להשיג את המטרות הללו בצורה מיטבית. אני מאמין וחושב שחלוקת הידע צריכה להיעשות באופן תמידי ובטוח, רק כך נוכל להאיץ את עתיד הבריאות ולהתמודד עם האתגרים השונים שהוא מביא עמו. ארגונים כמו ARC שחושבים כל הזמן על השלב הבא, לצד המינוף של Deloitte שהיא היועץ הגדול ביותר בעולם בתחומי הבריאות ומדעי החיים, זה המתכון המנצח. אנחנו נרגשים לעשות שינוי בעולם ולהפוך אנשים לבריאים יותר בעזרת שיתוף הפעולה הייחודי והמשמעותי הזה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully