וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מדד נטפליקס קובע פעם נוספת: זו ספקית האינטרנט המהירה ביותר

עודכן לאחרונה: 18.6.2023 / 13:25

הדירוג התקופתי של ענקית הסטרימינג מציב את ישראל במקום ה-16 בטבלה עם מהירות ממוצעת של 3.6Mbps. ומי מובילה את השוק המקומי?

ראוטר. ShutterStock
ראוטר/ShutterStock

דרך איזו ספקית אינטרנט בישראל תקבלו את מהירות הגלישה הגבוהה ביותר? מדד הגלישה של נטפליקס (ISP) קובע פעם נוספת שפרטנר ספקית האינטרנט שנותנת את הביצועים הטובים ביותר בעת צפייה בשירות של ענקית הסטרימינג, בשעות העומס. על פי המדד שפורסם בחודש מאי, פרטנר ניצבת בראש הטבלה עם מהירות של 3.8 מגה-ביט לשנייה, כשאחריה שאר ספקיות האינטרנט הישראליות.

גם הפעם, זוכה פרטנר לציון הגבוה ביותר שנמדד בחודש זה בעולם, כשהיא חולקת את ראש הטבלה עם ספקיות בינלאומיות מובילות. מבין 61 המדינות הנמדדות בעולם, ישראל ניצבת במקום ה-16 בטבלה עם מהירות ממוצעת של 3.6Mbps. את המקום הראשון תופסות הונג-קונג, סינגפור וספרד עם מהירות ממוצעת של 3.8Mbps. המהירות הנמוכה ביותר שנמדדה היא בוונצואלה עם 1.8Mbps, כאשר מעט לפניה הרפובליקה הדומיניקנית ופקיסטן.

מדד האינטרנט של נטפליקס. צילום מסך,
גם הפעם, זוכה פרטנר לציון הגבוה ביותר שנמדד בחודש זה בעולם/צילום מסך

את התוצאה המרשימה יכולה לזקוף פרטנר לזכות תשתית הסיבים האופטיים של החברה, עם פוטנציאל של כ-2 מיליון משקי בית פרוסים היכולים להתחבר כבר כעת לסיבים. על פי הנתון האחרון שדיווחה החברה, מצבת מנויי הסיבים שלה עומדת על 325 אלף - המספר הגבוה בשוק.

סמנכ"ל הנדסה בפרטנר, יגאל גלעדי: "מדד נטפליקס מדבר בעד עצמו וממשיך להוכיח כי איכות הגלישה בפרטנר היא הגבוהה ביותר, הודות להשקעה הרבה שלנו בתשתיות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully