וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארטיס מולטימדיה נבחרה לניהול מסמכי ארגון עמיתים

הפרויקט, שהיקפו נאמד במיליוני שקלים, כולל הסבה למערכת IBM הקיימת, אינטגרציה לכלל המערכות בארגון וממשק למערכת תפעול קרנות הפנסיה המנוהלת על ידי עמיתים טק, זרוע הטכנולוגיה והמחשוב של עמיתים

שמיל ולדר. יחצ,
שמיל ולדר/יחצ

עמיתים, המנהל את שמונה קרנות הפנסיה הוותיקות שבהסדר, בחר במערכתADA System EDMS של חברת ארטיס מולטימדיה הישראלית לניהול מאגר מסמכי הארגון, הכולל כ-250 מיליון מסמכים.
הפרויקט, שהיקפו נאמד במיליוני שקלים, כולל הסבה למערכת IBM הקיימת, אינטגרציה לכלל המערכות בארגון וממשק למערכת תפעול קרנות הפנסיה המנוהלת על ידי עמיתים טק, זרוע הטכנולוגיה והמחשוב של עמיתים. המערכת תשרת את כל הקרנות המאוגדות תחת עמיתים כמו גם את ניהול מסמכי קרן הפנסיה הפלסטינית ותתרום לייעול הטיפול בעמיתי הקרנות. כיום מנוהלים בעמיתים קרנות פנסיה בהיקף של כ - 380 מיליארד שקל ומשלם מדי שנה תשלומי פנסיה בסך של כ-16 מיליארד שקל למאות אלפי גמלאים.

צחי ניר מנהל חטיבת הטכנולוגיות בעמיתים ומנכ"ל עמיתים טק, מסר היום: "כגוף פנסיוני המנהל כספים בהיקף עצום עבור כ-880 אלף בעלי זכויות, היה לנו חשוב לשים דגש מרכזי על בחירה ממוקדת ביחס עלות/תועלת גבוה המאפשרת מהירות שיא ביישום הפתרון והמוצר. אנו שמחים על הבחירה ומצפים לשיתוף פעולה פורה עם חברת ארטיס מולטימדיה".

שמיל ולדר Co-Founder & CTO בחברת ארטיס מולטימדיה, מסר כי: "אנו מודים לעמיתים טק על בחירה במוצר ישראלי מעולה שהתמודד אל מול ענקי התוכנה. שיתוף הפעולה עם צוות ה IT של עמיתים טק הינו משמעותי ביותר להצלחת הפרויקט. זאת פעם נוספת שההיי-טק הישראלי מוכיח את עליונותו עם פתרונות טכנולוגיים גמישים ומהירים".

חברת ארטיס מולטימדיה הממוקמת בפתח-תקווה, הוקמה בשנת 1995 ע"י אבישי שלו ושמיל ולדר כחברת "בוטיק" למתן פתרון-על בתחום ניהול תוכן ותהליכי עבודה באמצעות מוצר תוכנה פרי פיתוחה ADA System ECM & Workflow Suit, מוצר המאפשר ליישם במהירות שיא יישומים לארגוני ענק "התפורים" לצורכי הארגון. החברה מעסיקה כיום כ-20 עובדים, והמוצר שפיתחה משרת כמערכת ליבה אצל לקוחות ענק כגון: ביטוח לאומי, בנק דיסקונט, הפניקס הישראלי ועוד מאות לקוחות בארץ ובעולם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully