וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בלחיצת כפתור: האפליקציה שתעזור לכם למכור ולרכוש רכבי יד שנייה

חברת CarPay מציעה פתרון פיננסי וטכנולוגי מתקדם למניעת הונאות פיננסיות בשוק הרכבים מיד שניה' במטרה לבצע סטנדרטיזציה ולשנות את הדרך בה אנשים מוכרים וקונים רכב בישראל

CarPay. יחצ,
CarPay/יחצ

אפליקציה חדשנית תאפשר ביצוע העברת בעלות רכב והעברת תשלומים באופן מאובטח המונע אפשרות להונאות פיננסיות. החברה עתידה להשיק אפשרויות מאובטחות למימון העסקה בשיתוף חברת CAL. בין מייסדי החברה והשותפים בה האחים עומר ורואי אדם, האחים מאור ושניר מלול וחברת ההיסעים פסגות איזי-בס.

מייסדי החברה מאור ושניר מלול ועומר ורואי אדם (שותפים עסקיים באמצעות חברות משותפות Europe israel & P.A.I Investment Group) - הקימו את חברת CARPAY בתחום המכירה והרכישה של רכבי יד שנייה שמציעה לראשונה בישראל פתרון טכנולוגי מתקדם למניעת הונאות פיננסיות בשוק הרכבים מיד שניה. מטרת החברה היא לבצע סטנדרטיזציה לאופן בו מבוצעות מכירה ורכישה של רכבי יד שנייה ולשנות את הדרך שבה אנשים מוכרים וקונים רכב בישראל.

באמצעות הפלטפורמה שמפתחת החברה, שבראשה עומד המנכ"ל תומר בר אור, ניתן לבצע העברת בעלות על הרכב מהמוכר לקונה והעברת התשלומים על הרכב מהקונה למוכר באמצעות מערכת טכנולוגית שפיתחה החברה. ביצוע הפעולות נעשה באופן מאובטח המונע אפשרות להונאות פיננסיות או לתרגילי עוקץ. בנוסף, החברה חתמה על הסכם שיתוף פעולה עם חברת "כאל" בתקציב של למעלה ממיליארד שקל ובעתיד הקרוב תשיק מגוון אפשרויות מימון אטרקטיביות למימון עסקאות כמו כן חתמה החברה על הסכם עם חברת הביטוח "הפניקס סמארט" וזאת לצורך מתן אפשרויות לביטוח רכב במחיר אטרקטיבי.

בשוק הישראלי וגם העולמי קיימת בעיה משמעותית בכל עסקת קנייה ומכירת רכב, כאשר הצד שמבצע את הפעולה ראשון חשוף להונאה ועלול למצוא את עצמו בלי האוטו או בלי הכסף .מכיוון שאין כיום בישראל כל מנגנון שמאבטח את הצדדים בעסקה, אחד מהצדדים יצטרך לבצע את הפעולה ראשון ובכך למעשה לסכן את כספו. במצב הקיים כיום, למיליוני קונים ומוכרים אין ברירה אלא לסמוך על אדם שרק פגשו ולבצע עסקה משמעותית ללא הגנה.

מאור מלול, עומר אדם, תומר בר-אור. עידן כהן,
מאור מלול, עומר אדם, תומר בר-אור/עידן כהן

חברת CarPay נוסדה במטרה למנוע את הכשל החמור הזה ולאפשר לכל אדם למכור את אחד הנכסים היקרים ביותר שברשותו בבטחה. בין הסיכונים שהשירות נועד למזער: מכירה או רכישה של רכב משועבד או ממושכן לחברה או לאדם פרטי אחר, מכירה או רכישה של רכב גנוב או שאינו תואם את רישיון הרכב שהוצג, מניעת הליכים משפטיים ארוכים מרוכשים שנעקצו על מנת לראות את כספם בחזרה וגם למנוע מצבים של פרסום ומכירה של רכב שכבר נקנה בשנית.

הפתרון מבוסס על חשבון מאובטח ב-CarPay, באמצעותו שני הצדדים בטוחים מפני הונאות. כספו של המוכר מאובטח בחשבון CarPay ומנגד נשמרת הוודאות עבור הקונה כי הבעלות על הרכב תעבור על שמו, או שכספו יוחזר לו. לחברה רישיון למתן שירות בנכס פיננסי ורישיון למתן אשראי.

השירותים שמציעה החברה למוכר הרכב הם: הקונה מעביר תשלום לחשבון המאובטח של CarPay עוד לפני שהמוכר ביצע את העברת בעלות. לאחר שהמוכר מעביר את הבעלות על שם הקונה, CarPay תעביר את התשלום לחשבונו של המוכר בדרך מהירה ובטוחה. בדרך זו העסקה הופכת לעסקת Win-Win לשני הצדדים, מבלי לייחס חשיבות למי עשה את הצעד הראשון.

תמורת שירותי שמירת הכספים בנאמנות והעברת התשלום והבעלות המאובטחות מקצה לקצה, CarPay גובה מהמשתמשים עמלה של בין 250 שקל ל-500 שקל מכל צד בעסקה (שיעור העמלה נקבע בהתאם להיקף העסקה). העמלה כוללת תשלום על מגוון שירותים כגון שמירת הכסף בחשבון מאובטח עד העברת הבעלות, וידוא העברת הבעלות, בדיקת זהות הקונה והמוכר, בדיקת תאונות ועבר ביטוחי של הרכב, תמיכה טלפונית, צ'אט ועוד.

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס

אפשרויות מימון ביותר ממיליארד שקל

פוטנציאל השוק של השירותים החדשים שמציעה החברה הוא אדיר. רק בישראל, נעשות כל שנה עסקאות יד שנייה בהיקף של מעל 60 מיליארד כאשר המחיר הממוצע הוא 70 אלף ₪ לרכב. לפחות מחצית מעסקאות היד השנייה מתבצעות בין מוכרים ורוכשים פרטיים.

על פי נתוני האתר Escrow.com שווי העסקאות המבוצעות בשרותי נאמנות על ידי צד שלישי עומד על כ-5 מיליארד דולר עם 1.4 מיליון לקוחות. סך שוק שירותי הנאמנות והיקפו הגלובלי הוא כ-5.4 טריליון דולר. השוק צפוי להגיע עד שנת 2031 ל כ-18.4 טריליון דולר.

לצד מייסדי החברה, בין השותפים ב-CarPay גם חברת פסגות איזי-בס המתמחה בתחום ההיסעים והתחבורה שרכשה 30% מהחברה הטכנולוגית כיוון שזיהתה את הפוטנציאל ובחרה להיכנס לתחום. עוד במסגרת שירותי CarPay, צפויות להינתן לרוכשים באמצעות המערכת אפשרויות מימון בהיקף של למעלה ממיליארד שקל באמצעות חברת "כאל". כמו כן מנהלת החברה משא ומתן על שיתופי פעולה עם חברות ביטוח ושיתופי פעולה אסטרטגיים עם חברות בתחום הרכב.

מייסד CarPay, עומר אדם: "אני שמח לשתף אתכם במיזם חדש שהתחיל מרעיון והופך בימים אלה למציאות. CarPay היא חברה שהולכת לשנות את כללי המשחק בתחום הרכב המסייעת לשמור על רוכשי ומוכרי כלי רכב. כשותף מייסד של החברה אני כאן כי אני באמת מאמין שיש צורך במוצר שלנו. לא הגיוני שעד כה לא היה מנגנון מסודר ששומר על הלקוחות הפרטיים שרוצים לבצע עסקאות קנייה ומכירה של רכב".

מנכ"ל CarPay, תומר בר אור: "מטרת Carpay למגר את תופעת מקרי העוקץ במהלך עסקאות רכב יד שנייה. יצרנו שירות נאמנות דיגיטלי, חדשני ושקוף ששומר על האינטרסים של הצד המוכר והצד הקונה. הפלטפורמה שלנו מחברת בין הצדדים ומפגישה אותם בזירה בה אינם חשופים להונאה בתשלום, בבדיקת תקינות הרכב, בשלב העברת הבעלות ועוד. בחרנו להתחיל את המסע והוכחת הקונספט בשוק הישראלי, עם דגש על שוק רכבי היד השנייה. מדובר בשוק ענק עם ממוצע של כ-500,000 עסקאות רכבי יד שניה בין אדם פרטי לפרטי ועוד כ-300,000 בין פרטיים למגרשים, עם שווי עסקאות בסך 60 - 70 מיליארד שקל בשנה. בקרוב, נשיק את השירות על מוצרי יד שניה נוספים ונאבטח עסקאות כגון מוצרי חשמל, רהיטים, עגלות תינוק ובעצם - כל מה שנסחר ביד שנייה וחשוף להונאות".

  • עוד באותו נושא:
  • אפליקציה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully