וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסוף לכיסויים? אפל רוצה להפוך את האייפון לעמיד יותר

עודכן לאחרונה: 19.6.2023 / 13:09

על פי דיווח חדש, ענקית הטכנולוגיה רשמה פטנט על חומר חזק שיהפוך את האייפון לעמיד יותר מפני שריטות ונפילות. האם לא נצטרך יותר כיסויי מגן?

הפטנט החדש של אפל. patentlyapple,
רישום הפטנט של אפל/patentlyapple

האם בשנה הבאה תשיק אפל דור חדש של מכשירי אייפון עם גב קשיח - שגם עמיד בפני שריטות ונפילות? לענקית הטכנולוגיה הוענק פטנט חדש על חומר "תרכובת מרחבית" (Spatial Composite) בידי משרד הפטנטים האמריקאי. לפי הפטנט שנרשם, נראה כי החברה מתכננת לעצב גב מכשיר עמיד בפני שריטות בעזרת חומרים עמידים בפני שחיקה.

במסמך, שפורסם ב-Patently Apple, אפל מפרטת על החומרים המשמשים לייצור סמארטפונים ועמידות מפני שריטות. כך למשל, בעוד שפלסטיק אינו מפריע לעוצמת הקליטה, הוא אינו עמיד בפני שריטות. מצד שני, מתכת עמידה יותר אבל עשויה לשבש את אותות הרדיו. לבסוף, אפל מציינת שציפוי קרמי עמיד מפני שריטות ואינו פוגע בקליטה, אך לא חזק מספיק.

עוד על פי המסמך, עם הפטנט החדש של Spatial Composite, אפל עושה שימוש בחומרים מרוכבים (מבנה הנדסי העשוי ממספר חומרים שונים בעלי תפקידים ייעודיים). בין היתר, התוצר הסופי כולל שילוב של מתכת וקרמיקה במרחק של בין 10 ל-100 מיקרון זה מזה - על מנת להשיג איזון בין עמידות מפני שריטות וחוזק משופר.

אייפון 14 פרו/אפל

הטכנולוגיה החדשה תצטרף לטכנולוגיית Crystal Shield של אפל שבאה להגן על המסכים מפני שריטות. כך, עם ה-Spatial Composite, אפל שתגדיל את העמידות של המכשירים שלה. המטרה היא, ככל הנראה, לגרום לאייפונים לשמור על המראה החדש שלהם גם לאחר חודשים, אפילו שנים, של שימוש מתמשך.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully