וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מקום ראשון מתוך 700: ההישג של הסטארטאפ הישראלי

הסטארטאפ הישראלי Kipp זכה במקום הראשון בתחרות Mastercard Fintech Forum בברלין. גבר על 700 סטארטאפים שהגישו מועמדות ו-5 שהגיעו לגמר

מקום ראשון לסטארטאפ Kipp בתחרות Mastercard Fintech Forum בברלין. יחצ,
מקום ראשון לסטארטאפ Kipp בתחרות Mastercard Fintech Forum בברלין/יחצ

הסטארטאפ הישראלי Kipp, שהוקם על ידי היזמים חנן לביא וניר לוי, זכה במקום הראשון בתחרות הסטארטאפים שערכה מאסטרקארד, באירוע ה- Fintech Forum CEשערכה החברה בברלין.

700 סטארטאפים מכל אירופה הגישו מועמדות לתחרות, כאשר רק 6 סטארטאפים העפילו לגמר המכובד שנערך בברלין, ביניהם כאמור גם Kipp. באירוע הגמר הציגו הסטארטאפים את הפתרון הטכנולוגי שלהם מול חבר השופטים והקהל. הזכייה בתחרות מקנה ל-Kipp השתתפות בתוכנית היוקרתית של מאסטרקארד - Start path.

Kipp, שמונה 15 עובדים וגייסה עד כה 12.5 מיליון דולר, מציעה פתרון לאתגר שמעסיק את עולם התשלומים והסליקה המקוון - סירובי עסקאות על ידי בנקים מנפיקים. לפי נתוני האיחוד האירופי, סירובים אלו עלולים לגרום ל-30% מהלקוחות להפסיק להשתמש בכרטיס, כאשר 71% מהלקוחות הנוטשים את תהליך הרכישה באתרי איקומרס עושים זאת עקב סירוב או בעיה אחרת באמצעי התשלום.

הפלטפורמה הטכנולוגית של Kipp מבוססת מודל המתמחר בזמן אמת תרחישי סיכון שונים עבור עסקאות שנדחו בבתי עסק מקוונים. הפלטפורמה מעשירה את הנתונים בין בית העסק לבנק המנפיק ומאפשרת לבית העסק להשתתף בעלות הסיכון ובכך מובילה להגדלת ההכנסות מצד אחד ומשפרת את שביעות רצון הצרכנים ונאמנותם מן העבר השני.

"אנחנו מתרגשים מהזכייה במקום הראשון ואסירי תודה ללקוחות ולשותפים שלנו על שיתוף הפעולה המוביל לשיפור ניכר באישורי עסקאות בכרטיסי אשראי. שמחים להצטרף לתוכנית היוקרתית של מאסטרקארד ולהמשיך לתרום לשיפור חווית הלקוח", אומר חנן לביא, מייסד-שותף ומנכ"ל Kipp.

חברת Kipp היא אחת מחברות הפורטפוליו של מעבדת החדשנות FinSec Innovation Lab של מאסטרקארד ו-Enel X. מעבדת החדשנות מעניקה לסטארטאפים מעטפת טכנולוגית ועסקית של אנשי מקצוע ומנטורים מובילים מהארץ ומהעולם, מאפשרת להם להשלים POC ולבחון את הפתרונות שלהם בתשתית המדמה סביבת אמת, ומסייעת להם לצמוח ברמה הבינלאומית.

  • עוד באותו נושא:
  • סטארטאפ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully