וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסוף לשיחות ממספרים לא מוכרים: וואטסאפ בעדכון חדש

עודכן לאחרונה: 20.6.2023 / 14:34

כולנו מכירים את התופעה, ומעתה אפליקציית המסרים מאפשרת לכם להשתיק שיחות ממספר לא מזוהה בתוך האפליקציה. כך זה עובד

וואטסאפ. וואטסאפ, ShutterStock
וואטסאפ/ShutterStock, וואטסאפ

עוד יום, עוד פיצ'ר מתבקש נוסף לוואטסאפ: בהודעה שהוציא הבוקר (שלישי) מנכ"ל ומייסד מטא (פייסבוק), מארק צוקרברג, הוא עדכן על פיצ'ר חדש שהגיע לתחומה של פלטפורמת המסרים הפופולרית, ששואף הפעם למגר את התופעה שבה אדם שלא נמצא באנשי הקשר שלנו מחייג אלינו מתוך האפליקציה.

מעתה, נוכל להגדיר בתוך הגדרות הפרטיות בוואטסאפ ששיחה מאדם שמחייג אלינו ממספר לא מוכר - תושתק באופן אוטומטי. "השתקת שיחות ממספרים לא מוכרים נועד לספק יותר פרטיות ושליטה בניהול השיחות הנכנסות. כך תוכלו לסנן ספאם, הונאות וגם שיחות מאנשים לא מוכרים. השיחות האלה לא יגרמו לטלפון שלכם לצלצל, אבל הן יהיו גלויות ברשימת השיחות, למקרה שיתברר אח"כ שמדובר בשיחה חשובה", נכתב בהודעה הרשמית של וואטסאפ.

בנוסף, בוואטסאפ הציגו כלי נוסף - בדיקת פרטיות - כך תוכלו לוודא שכולם מודעים לכל אפשרויות האבטחה בואטסאפ. הפיצ'ר ידריך אתכם שלב שלב בקביעת הגדרות פרטיות חשובות כדי לעזור לכם לבחור את רמת ההגנה המתאימה לכם. אחרי שתבחרו 'בדיקת פרטיות' בהגדרות הפרטיות, המערכת תנווט אתכם לאורך התהליך להוספת שכבות פרטיות מרובות שמחזקות את אבטחת ההודעות, השיחות והמידע האישי שלכם.

השתקת שיחות ממספר לא מזוהה בוואטסאפ - כך זה נראה. מטא,
השתקת שיחות ממספר לא מזוהה בוואטסאפ - כך זה נראה/מטא

כידוע, וואטסאפ מאפשרת לכם להתקשר לאנשי הקשר בחינם דרך חיבור האינטרנט של הטלפון, ולא עושה שימוש במספר דקות השיחה של חבילת הסלולר שלכם. כמו כל עדכון חדש באפליקציה, הפיצ'ר החדש יגיע בהדרגה לכלל המשתמשים בשבועות הקרובים, גם ב-iOS וגם באנדרואיד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully