וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השיב בחיוב: אילון מאסק הזמין את מארק צוקרברג לריב מכות

זה התדרדר מהר: אילון מאסק צייץ ציוץ שבו הביע נכונות להיאבק פיזית במארק צוקרברג בקרב בכלוב. צוקרברג הגיב עם צילום מסך של ההזמנה והכיתוב: "תגיד איפה". הכינו את הפופקורן

אילון מאסק ומארק צוקרברג. ShutterStock, GettyImages
אילון מאסק ומארק צוקרברג/GettyImages, ShutterStock

לאחרונה צייץ המיליארדר אילון מאסק כי הוא "מוכן לשקול" קרב בכלוב היאבקות עם מארק צוקרברג. המייסד של חברת מטא מיהר להגיב עם צילום מסך של הציוץ של מאסק והכיתוב: "שלח לי מיקום". דוברים של מטא אישרו ל-TheVerge את הפרטים, ושצוקרברג היה רציני ולא התלוצץ.

לאחר הפרסום הגיב מאסק בציוץ משלו - "האוקטגון בווגאס". ואז גם טרח להוסיף: "יש לי תרגיל מעולה שאני קורא לו "כלב הים". אני פשוט שוכב על היריב שלי ולא עושה כלום". העימות הפיזי המתוכנן בין מאסק לצוקרברג, לא מגיע מהאוויר הריק. מטא מתכננת להוציא מתחרה לטוויטר, מאסק החל להטריל את צוקרברג עם עקיצות משלו. דווקא מנהל המוצר הראשי של מטא פרגן לטוויטר בישיבה כללית של הצוות, וזכה לתשואות. גם צוקרברג אמר מצדו שהוא סבור שלטוויטר צריכים להיות מיליארד משתמשים בראיון.

אם בוחנים את שני אילי הטכנולוגיה כמתאבקים, נראה שלמאסק יש יתרון: מאסק, 51, גדול יותר פיזית מצוקרברג וטוען שבעברו גם השתתף בתגרות רחוב בדרום אפריקה. מנגד, צוקרברג, 39, הוא לוחם לחימה משולבת בהתהוות, שכבר זכה בטורנירים של ג'יאו-ג'יטסו. הוא לאחרונה התרברב שהשלים את "אתגר מרף" - סוג אימון מפרך תוך פחות מ-40 דקות.

על אף ששני האישים רציניים לגבי האפשרות שהם הולכים להיאבק בכלוב, אם זה יקרה בטוח שיהיה מדובר בקרב מבדר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully