וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סוני מציגה את הטלוויזיות שלה ל-2023

23.6.2023 / 18:17

ישפאר, יבואנית סוני לישראל, הציגה את קו הטלוויזיות החדש של הענקית היפנית לשנת 2023. בין החידושים: ניהול טוב יותר של תאורה אחורית, סנכרון עם מוצרים אחרים ושמירה על איכות הסביבה

לוגו סוני. GettyImages
לוגו סוני/GettyImages

אתמול (חמישי) ערכה ישפאר את אירוע הטלוויזיות השנתי שלה בהרצליה להכרזות דגמי סוני, זו השנה ה-20, לדבריו של צביקה שמעוני המנכ"ל. קו הטלוויזיות של סוני השנה מתאפיין בריבוי דגמים וטכנולוגיות תצוגה(למעשה, אין טכנולוגיית תצוגה שלא מיוצגת כאן - החל מ-LED פשוט ועד QD-LED סופר מתקדם), עם לא פחות מ-32 דגמי מסכים לבחירה, במגוון גדלים: החל מ-42 אינץ' ועד טלוויזיות 98 אינץ' עצומות ממדים.

השיפורים בטלוויזיות השנה כוללים תכונות נוספות במעבד התמונה הייחודי של סוני, ה-Cognitive Processor XR, סנכרון עם מוצרים אחרים של סוני כמו מקרני קול והפלייסטיישן 5 (לרבות תכונות ייחודיות המתווספות לקונסולה, ראו בהמשך) ודגש על ידידותיות לסביבה, בבחינת "ירוק זה השחור החדש".

מסכי 2023 BRAVIA XR. סוני,
השיפורים בטלוויזיות השנה כוללים תכונות נוספות במעבד התמונה הייחודי של סוני/סוני

הטלוויזיות החדשות של סוני מיועדות לתמוך בכל סוג של חוויה, צפיה בספורט, סרטים או גיימינג באופן האופטימלי. הן תומכות במה שסוני מכנים Acoustic Center Sync, סנכרון עם מקרני קול של סוני כדי ליצור חוויה סוחפת יותר ושמיעת דיאלוגים ברורה יותר, לצד תמיכה בצליל מרחבי 360 מעלות שהוצגה כבר בשנה שעברה.

בצד התמונה, ישנו ניהול טוב יותר של התוארה האחורית במסך, על ידי אלגוריתם עמעום מקומי, השולט באלפי הלדים הקטנים במסך בסדרות ה-LED, ליצירת שחור עמוק יותר וצבעים טבעיים.

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady
מסכי  2023 BRAVIA XR. סוני,
בצד התמונה, ישנו ניהול טוב יותר של התוארה האחורית במסך/סוני

לגיימרים, במיוחד בעלי פלייסטיישן, מציעה סוני במוצרים החדשים שלה, מלבד תפריט התאמות מיוחד הכולל אפשרות כיבוי של תכונות מסויימות לחוויית משחק חלקה יותר, לצד הארה של אזורים חשוכים כדי לצוד טוב יותר יריבים או לאתר חפצים, ששה סוגים שונים של כוונות ירי, והתאמה של גודל המסך אם אתם יושבים קרוב יותר אליו כדי שלא ייתפס לכם הצוואר. בדגם ה-A95 העילי, אפשר להפעיל שני מקורות זה לצד זה (לא כ-PIP אלא כתמונה שווה בגודלה), כדי למשל לשחק תוך צפיה במדריך ביוטיוב במקביל.

ולבסוף, כאמור, סוני שמה גם שמה את הסביבה במרכז, עם תפריט "אקולוגי" (Eco) מיוחד המספק נתונים על צריכת חשמל ואיך ניתן להפחיתה, ואופטימיזציה של חוויית הצפייה תוך שמירה על איכות הסביבה. גם בצד האריזות והייצור, החברה נוהגת כצו האופנה האחרונה, הפחיתה את השימוש בפלסטיק ב-60%, והקטנת פליטה של גזי חממה ב-15%, פשוט על ידי צמצום גודל האריזות.

  • עוד באותו נושא:
  • סוני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully