וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אסטרונאוט נאס"א: חייזרים מנעו מלחמה גרעינית על כדור הארץ

9.7.2023 / 0:03

אדגר מיטשל, שהיה האיש השישי שנחת על הירח, הטיל פצצה: "החייזרים השביתו את הטילים הגרעיניים, הם רצו להביא שלום". למרבה ההפתעה - הוא לא היחיד שטוען את זה

מה האסטרונאוט אדגר מיטשל יודע על קיומם של חייזרים?/מתוך The Phenomenon

האם חייזרים הם אלו שמנעו מהאנושות להתדרדר למלחמה גרעינית? זה לפחות מה שטוען אסטרונאוט של נאס"א לשעבר. אדגר מיטשל, שהיה חלק ממשימת אפולו 14 לירח צבר לו מוניטין עם הפצת שלל תיאוריית קונספירציה שונות מאז שחזר מהירח ב-1971.

מיטשל, שהיה האדם השישי שנחת על הירח, התאריין לפני ב-2016, הוא הודה שהוא משוכנע בקיומם של חייזרים ודיבר באריכות על הטענות שחייזרים ביקרו בכדור הארץ.

בשיחה עם הדיילי מירור, הוא העלה את הטענה המדהימה לפיה חייזרים היו אחראים למניעת פריצתה של מלחמה גרעינית בין ארצות הברית לברית המועצות הסובייטית בשיא המתיחות של המלחמה הקרה.

צפו בו מדבר על איך חייזרים עוקבים אחרינו

בשיחה ההיא מיטשל דיבר על מתקן ניסוי הטילים ווייט סנדס שבניו מקסיקו. "וויט סנדס היה שדה ניסוי לנשק אטומי - וזה מה שהחוצנים התעניינו בו", אמר. "הם רצו לדעת על היכולות הצבאיות שלנו. הניסיון שלי משיחות עם אנשים הבהיר שהחוצנים ניסו למנוע מאיתנו לצאת למלחמה ולעזור להביא לשלום על פני כדור הארץ".

מתקן ניסוי הטילים ווייט סנדס הוא המקום שבו נוסתה פצצת האטום הראשונה ב-1945, ומיצ'ל טען שהקצינים שהיו שם אמרו לו שחייזרים יירטו טילים שעפו מעל האתר.

כפי שניתן לצפות, הטענות הללו שלו לא עברו בשקט. מומחה העב"מים, נייג'ל ווטסון, אמר אז ל-IFL Science: "בעיני, זה רק עוד מקרה של פנטזיית עב"מים והשערות. כשאתה מנסה להגיע לעובדות זה כמו לנסות לרעות חתולים". כן. גם לנו לא ברור למה הוא מתכוון.

ניק פופ, בכיר לשעבר במשרד ההגנה הבריטי שעסק בחקר חייזרים, התייחס אף הוא לטענות שהועלו על ידי מיטשל. "אדגר היא איש מכובד מאוד והיה לי הכבוד לפגוש אותו, אבל את רוב המידע שיש ברשותו הוא שמע מאנשים אחרים ולא חווה על בשרו. נכון שהייתה לו גישה למסמכים ממשלתיים וצבאיים, אבל הוא לא מספר מה המקורות שלו, אז אי אפשר להיות בטוחים לחלוטין בדברים שהוא אומר".

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady

למה הם עושים את זה? לשר ההגנה הקנדי יש תשובות

זו לא הפעם הראשונה שהיו טענות לכך שחייזרים מנטרלים נשק גרעיני ומגלים עניין בבסיסים צבאיים. בובו ג'ייקובס, לשעבר סגן משנה בחיל האוויר האמריקאי, נתן ראיון ללארי קינג ב-2008 שבו הוא טען שבמהלך ניסוי טילים גרעיני בשנות ה-60, אובייקט גדול הבזיק בשמיים ויצר בלבול גדול בצבא האמריקאי, שנתן הוראה "לעולם לא לדבר על המקרה הזה שוב".

הטענה הזו הושמעה גם על ידי סטפן באסט, מייסד Paradigm Research Group שמנסה כבר שנים לשכנע את ממשלת ארה"ב לחקור ולחשוף את "האמת" על חוצנים ועב"מים

צפו בסטפן באסט מדבר על התערבות החייזרים בניסויים גרעיניים

באסט טען שחייזרים ניטרלו את הנשק הגרעיני של בני האדם כדי להראות לאנושות עד כמה היא "חסרת תועלת" נגד הטכנולוגיה העילאית שלהם.

כשנשאל באסט מה המניע של החייזרים ללשתק את הנשק הגרעיני על פני כדור הארץ, הוא טען שמספר עדי ראייה הבחינו בחייזרים שולטים בנשק הגרעיני שלנו בקלות מדהימה והוסיף שזה לא נועד כדי לאיים עלינו, אלא רק כדי להראות לנבני האנוש שהחוצנים תומכים בפירוק גרעיני. בראיון ל"דיילי סטאר" הוא אמר: "הם משתקים את הנשק הגרעיני שלנו שוב ושוב, אבל זה לא אומר שהם רעים. עדי הראייה שצפו בזה מאמינים שזה לא מעשה שמבשר רעות, אלא יותר כדי לשדר מסר שהדברים האלו חסרי תועלת. הם כאילו מראים לנו שהנשק הגרעיני חסר תועלת נגדם, והוא רק תורם לאונושת להרוג אחד את השני - אז מדוע לא להיפטר ממנו? זו הפרשנות שלהם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully