וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מדריך: כל הדרכים להשמיע מוזיקה ותוכן מיוטיוב ברקע

25.6.2023 / 10:45

יוטיוב הוא כמובן אתר הווידאו הגדול בעולם, אבל רבים גם משתמשים באתר כנגן מוזיקה מאולתר, אך ברגע שיצאנו מהאפליקציה של יוטיוב או כיבינו את המסך, המוזיקה תפסיק לנגן. הנה כל הדרכים לפתור את זה וליהנות

יוטיוב. ShutterStock
יוטיוב/ShutterStock

התוכן ביוטיוב, ללא ספק אתר הווידאו הגדול בעולם, ניתן למיון לשני סוגים: תוכן שאתם צופים בו אקטיבית (מתכונים, מדריכים, סדרות, סקירות, מערכונים וכולי), ותוכן שאתם רק מאזינים לו ומתנגן ברקע, זה יכול להיות פודקאסטים מצולמים (וידאוקאסט), מוזיקה ועוד בזמן שאתם עושים דברים אחרים. הבעיה עם התוכן מהסוג השני הוא שעם העברת האפליקציה של יוטיוב לרקע או כיבוי המסך, התוכן יפסיק להתנגן - הנה כל הדרכים לפתור זאת:

1. מנוי פרימיום

מנוי פרימיום של יוטיוב הוא למעשה הפיתרון הכי קל לבעיה, אך כמובן, עולה כסף.

מנוי יוטיוב מלא עולה 24 שקלים לחודש, וכולל את היכולת להוריד סרטונים לצפייה לא מקוונת, צפיה ללא פרסומות, וכמובן, האפשרות לנגן תוכן עם מסך כבוי שזו הסיבה שלשמה נתכנסנו. למי שרוצה להתנסות בשירות לפני שהוא או היא מוציאים את הארנק, יוטיוב מאפשרים חודש חינם. אם אתם בכלל לא רוצים לשלם, המשיכו לקרוא.

2. נגינה בדפדפן

אם אתם לא רוצים להעשיר את קופתה של גוגל העשירה גם כך, יש אפשרות נוספת לנגן סרטונים מיוטיוב ברקע, והיא למעשה להשתמש ביוטיוב בדפדפן (באנדרואיד ובווינדוס, למשל) במקום באפליקציה. כך תעשו זאת:

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
יוטיוב. ShutterStock
מנוי יוטיוב מלא עולה 24 שקלים לחודש, וכולל את היכולת להוריד סרטונים לצפייה לא מקוונת/ShutterStock
  • מצאו את הסרטון שאתם רוצים לנגן ברקע באפליקציה של יוטיוב, ולחצו על הכפתור Share.
  • בחלון שיפתח בחרו באפשרות "העתק קישור" (Copy Link)
  • פתחו את הדפדפן בסמארטפון שלכם והדביקו את את הקישור בשורת הכתובת.
  • כשהסרטון עלה והתחיל להתנגן, לחצו על כפתור התפריט בדפדפן שלכם (שלוש נקודות בכרום, שלושה קווים אופקיים ב-Edge) ובחרו באפשרות Request desktop site או View desktop site, בכל מקרה, אפשרות שמכילה את המילה desktop site, כלומר גירסת האתר המיועדת למחשבים ניידים או נייחים, והפעילו את הסרטון שוב.
  • צאו מהדפדפן. לא להיבהל - בשלב הזה הסרטון יפסיק להתנגן.
  • החליקו את וילון ההתרעות מלמעלה באנדרואיד או ב-iOS ושם יופיעו לכם פקדי הנגינה של הדפדפן. לחצו על כפתור ה-Play והמוזיקה או הסרטון שרציתם להאזין לו יחזרו להתנגן.
  • אתם יכולים בשלב הזה לכבות את המסך ולחזור לעיסוקים שלכם עם התוכן שמתנגן ברקע.
יוטיוב. ShutterStock
אפשרות נוספת לנגן סרטונים מיוטיוב ברקע, היא למעשה להשתמש ביוטיוב בדפדפן במקום באפליקציה (באנדרואיד)/ShutterStock

3. שימוש באפליקציה ייעודית

אם השיטה הקודמת הייתה קצת מסובכת לכם, אתם יכולים להשתמש באפליקציית צד שלישי שתעשה בשבילכם את העבודה. אבל חובה לומר שהאפליקציות האלה מסתמכות על ממשק התכנות של יוטיוב, כך בכל שינוי קטן, יוטיוב יכולים לחסל אותן בהינף שורת קוד שתגרום להן להפסיק לעבוד.

אחת שכן עובדת בזמן כתיבת שורות אלה, היא MusicTube. היא מציגה ממשק דומה לזה של אפליקציית יוטיוב המקורית, אבל מצומצם יותר. בחרו ב-Library, ואז תצטרכו לבצע אליה כניסה עם חשבון הגוגל שבו אתם משתמשים ביוטיוב. לאחר הכניסה, תופיע לכם היסטוריית הסרטונים שלכם (או תוכלו לחפש משהו חדש לשמוע!). הקשה על הסרטון תציג בפניכם שתי אפשרויות: Watch (צפיה) ו- Listen (האזנה). בחירה באפשרות האזנה, תפעיל את הסרטון שלכם מהתחלה, אבל עכשיו תוכלו לצאת מהאפליקציה ולהאזין בחופשיות. המחיר שאתם משלמים לאפליקציות כאלה הוא תוספת פרסומות שיוצגו לכם בנוסף על הפרסומות הרגילות של יוטיוב.

האזנה נעימה!

  • עוד באותו נושא:
  • יוטיוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully