וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חברת Medz בשורת שיתופי פעולה עם ענקיות ההייטק

החברה שפיתחה פלטפורמה לשינוי הדרך שבה רוכשים תרופות ומוצרי פארם תשתף פעולה עם Google, Wix, Monday, KMPG, Playtika ו-Trigo

חברת MEDZ. יחצ,
חברת MEDZ/יחצ

שיתופי הפעולה עם החברות נחתמו במסגרת התוכנית Medz4Tech שמפעילה החברה.
התוכנית מאפשרת לעובדי החברות המשתתפות להנות משירות משלוחי תרופות בתוך שעתיים ישירות למשרדי החברה וכן להנות מהטבות ייחודיות שתעניק Medz לעובדים בכל הזמנה שתיעשה במסגרת שיתוף הפעולה. בין החברות שלוקחות חלק בשיתוף הפעולה ניתן למצוא את Google, Wix, Monday, KPMG, Playtika ו-Trigo.

שירות המשלוחים המהיר יסופק לחברות ההייטק ויעזור לעובדים לנהל שגרת יום יום פשוטה יותר, שכן חלק מהחברות אינן ממוקמות בסמוך לשטחי מסחר ובתי מרקחת. סך העובדים הכולל שייהנו מההטבה עומד כעת על כ-9,000 עובדים בחברות השונות ועתיד להמשיך ולגדול עם חתימת שיתופי פעולה נוספים במסגרת התוכנית.

חברת Medz פיתחה פלטפורמה חדשנית שמשנה את הדרך שבה ישראלים רבים רוכשים תרופות ומוצרי פארם, ומאפשרת הזמנות אונליין ומשלוח לבית הלקוח בתוך שעתיים בלבד. כך, ניתן להזמין ולקבל במהירות וביעילות מאות תרופות שונות, שירות שאנחנו אמנם מכירים מעולמות אחרים (מזון, ביגוד, מוצרי חשמל ועוד), אבל חדש בעולם התרופות ובתעשיית בתי המרקחת.

עוד מציעה Medz שיחת ייעוץ אישית עם רוקח, שיחה טלפונית במהלכה הרוקח מסביר אודות התרופה והשימוש בה, עונה על שאלות, מוודא את היכרות הלקוח עם התרופה, בדיוק כמו בדלפק בבית המרקחת, רק באופן אישי, פרטי, מהיר, יעיל והכי חשוב- שירות שאינו מצריך יציאה מהבית.

בן זינגר, מייסד שותף ומנכ"ל Medz: "בהמשך לשינוי המשמעותי ש-Medz מביאה לשוק התרופות והפארם, אנו שמחים לשתף פעולה עם חברות הייטק מהגדולות בתעשייה הישראלית ולאפשר לאלפי עובדים נגישות למשלוחים שלנו. אנחנו מבינים את העומס בו העובדים נמצאים בשגרת היום יום שלהם ואת הדאגה שלהם להמשך שמירה על משק בית תקין מבלי לפגוע בשגרת העבודה היומיומית. אנחנו שמחים על האפשרות להוביל תהליכים המאפשרים לשמור על איזון זה. אנחנו ממשיכים ומרחיבים את תכנית Medz4Tech ומזמינים חברות נוספות להצטרף לתכנית."

  • עוד באותו נושא:
  • שת"פ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully