וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הזדמנות כניסה להייטק: Wix פותחת שוב את תוכנית ה-Kickstart למפתחי ג'וניור

החברה חוזרת להציע למפתחי ומפתחות Server ו- Frontend עם ניסיון של שנה עד שלוש שנים (ג'וניורים) להצטרף לתוכנית ההכשרה הייחודית שלה Kickstart, למפתחים ומפתחות צעירים שרוצים להשתלב במהירות בחברת הייטק מובילה בתחומה בעולם

אבירן מורדו VP of Engineering WIX. אלן צצקין,
אבירן מורדו VP of Engineering WIX/אלן צצקין

הזדמנות כניסה להייטק: Wix פותחת שוב את תוכנית ה-Kickstart למפתחי ג'וניור. החברה חוזרת להציע למפתחי ומפתחות Server ו- Frontend עם ניסיון של שנה עד שלוש שנים (ג'וניורים) להצטרף לתוכנית ההכשרה הייחודית שלה Kickstart, למפתחים ומפתחות צעירים שרוצים להשתלב במהירות בחברת הייטק מובילה בתחומה בעולם.

למהנדסים והמפתחים שירשמו ויתקבלו לתוכנית, ייערך קורס מודולרי מרוכז שיתחיל בין אמצע אוגוסט לאמצע ספטמבר (תלוי במקצועות השונים בחברה), אשר במהלכו יקבלו הג'וניורים שכר מהיום הראשון כעובדים במשרה מלאה. עם סיום הקורס יצטרפו המפתחים והמפתחות לצוותי הפיתוח של החברה ויעבדו על מגוון המוצרים שמפתחת החברה בסקייל.

אבירן מורדו, VP Engineering ב-Wix אמר: "ההחלטה על פתיחת תוכנית ה-Kickstart שלנו מחדש אלו חדשות משמחות במיוחד, מאחר שאנחנו מגייסים ומחפשים מפתחים ומפתחות מוכשרים ההצעה הזו מהווה הזדמנות יוצאת דופן למפתחים ג'וניורים להשתלב בחברה. אני מאמין שגיוסים אלה יהוו Boost משמעותי לעתיד הפיתוח של Wix - המפתחים הצעירים הם הבסיס לצמיחה העתידית שלנו ואנו נרגשים לגדל אותם in-house" .

Wix היא המקום הנכון למי שמעוניין להשתלב בחברה שבה עובדים בסקייל עצום במובייל וב-Web, בחברה אשר מזמנת התמודדות עם אתגרים מרובים ובחברה אשר יוצרת קוד ברמה הגבוהה ביותר. בחברה שמים דגש מיוחד על התרבות המיוחדת שמאפינת את ה-Engineering הכוללת למידה מתמשכת בחזית הטכנולוגיה והתפתחות אישית ללא גבולות.

להרשמה לתוכנית ה-Kickstart של Wix, שתסתיים ב-27 ביוני 2023.

  • עוד באותו נושא:
  • wix

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully