וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

להיות ג'ניפר לופז ליום אחד: כן, זה אפשרי. בערך

האקתון "MobileXGenAI" שהתקיים בשבוע שעבר השתרע על פני 24 שעות במסגרתן התכנסו כ-70 יזמים וסטארטאפיסטים במטרה לפתח אפליקציות שמשלבות ישומים של Gen A מותאמים למובייל. בין היישומים: אפשרות להיכנס לנעלי סלב, אפליקציה אקולוגית ועוד

ג'יי לו. Getty Images, עיבוד תמונה
איך זה מרגיש? בקרוב גם אתם תוכלו לדעת/עיבוד תמונה, Getty Images

בבנקאות, בשירות לקוחות, ואפילו בתכנות - הבינה המלאכותית נכנסה בסערה לחיינו ונדמה שאין תחום שהיא לא מחוללת בו שינוי, וזה רק עניין של זמן עד שהיא תשנה לחלוטין גם את המכשירים הסלולרים שצמודים אלינו כל היום. כדי להיערך לכך, קיימה סמסונג נקסט, זרוע ההשקעות של הענקית הקוריאנית, האקתון ייעודי לפיתוח אפליקציות מבוססות Gen AI למכשירים הניידים.

האקתון "MobileXGenAI" שהתקיים בשבוע שעבר השתרע על פני 24 שעות במסגרתן התכנסו כ-70 יזמים וסטארטאפיסטים במטרה לפתח אפליקציות שמשלבות ישומים של Gen A מותאמים למובייל. הזוכים במקומות הראשונים זכו במגוון מכשירי סמסונג.

כשותפים בהאקתון לקחו חלק מיקרוסופט ואמזון שנתנו קרדיטים לשירותי הענן שלהם, וגם הגיעו כדוברים לספר על ישומים שניתן לבנות באמצעות האפליקציות שלהם.

האקתון בינה מלאכותית. אביהו בשארי, VEO,
האקתון בינה מלאכותית/אביהו בשארי, VEO

אלו הם הזוכים במקומות הראשונים:

ג'ניפר לופז ליום אחד: מי מאיתנו לא בזבז שעות בגלילה אינסופית בין עמודי האינסטגרם או הטיק טוק, וחלם איך זה היה יכול להיות לו רק היה מפורסם ליום אחד? במיוחד בשביל להגשים את החלום הזה, זכו במקום הראשון המיזם: "Celebrity Look", המאפשרת לחוות "יום בחיי" אדם מסוים, על ידי עריכת הפנים בצורה חכמה. אז אם תהיתם איך תראו בתור ג'ניפר לופז, זו האפליקציה בשבילכם.

לדאוג לכיס ולסביבה: במקום השני זכתה אפליקציה אקולוגית בשם "Re:Dress" שמשמשת כפלטפורמה להחלפת בגדי יד שניה בצורה קלה לשימוש, המאפשרת למשכיר להעלות מוצר ולבנות את עמוד התיאור שלו באמצעות בינה מלאכותית, ומצד שני, לקונה לחפש פריטים באמצעות חיפוש מבוסס שפה חופשית, ולא קטגוריות כמו החיפוש שאנו מבצעים היום. המיזם נועד לעודד ולהקל בקניית בגדי יד שניה, ובכך לשמור על הכיס ועל הסביבה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
הזוכים בהאקתון בינה מלאכותית. אביהו בשארי, VEO,
הזוכים בהאקתון בינה מלאכותית/אביהו בשארי, VEO

רועי בן יוסף, דיירקטור השקעות בכיר, סמסונג נקסט: "בינה מלאכותית אינה מוגבלת לטכנולוגיות ספציפיות אלא מתרחשת ומחלחלת במגוון רבדים, טכנולוגיות ומכשירים. כיום, חווית המשתמש במובייל הנבנית על בסיס מודלים בענן אינה מיטבית, ויש לנו דרך ארוכה לעבור על מנת לייעל את השימוש בה. יזמנו את ההאקתון במטרה לראות אילו טכנולוגיות נוכל להכניס אל מכשירי מובייל. בהאקתון פיתחו הצוותים יישומים ואפליקציות הנתמכות בGen AI, שמיועדות לייעל את השימוש במכשירים ולתרום לחוויית משתמש איכותית".

  • עוד באותו נושא:
  • האקתון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully